اعلام کشف دیوار نقش های گمشده در گالری اوفیتزی

به گزارش مجله ابوذریون، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کشف دیوار نقش های گمشده در گالری اوفیتزی صورت پذیرفت.

اعلام کشف دیوار نقش های گمشده در گالری اوفیتزی

جریان چیست؟

گالری اوفیتزی که مهمترین موزه هنر رنسانس در ایتالیاست از تعطیلی زمستانی ناشی از شیوع کرونا برای پیشبرد پروژه بازسازی خود استفاده کرد. در جریان این بازسازی ها چند دیوارنقش تاریخی در این گالری کشف شدند که قرار است در دور جدید بازگشایی ها از بازدیدنمایندگان استقبال نمایند.

آیک اشمیت، مدیر موزه اوفیتزی می گوید تعطیلی کرونایی این موزه فوق العاده مفید بود: 14 اتاق جدید پس از نوسازی به مجموعه اضافه شد و دیوارنقش هایی کشف شدند که اگر بخاطر بازسازی ها نبود تا همواره از نظرها پنهان می ماندند. از جمله این دیوارنقش ها می توان به یک نقاشی تمام قد قرن هفدهمی از کوزیموی دوم دی مدیچی و گل و بته های تزئیتی اشاره نمود که در دهه 1700 میلادی روی دیوارها و سقف اتاق های مجاور حک شدند.

این دیوارنقش ها در ضلع غربی موزه کشف شده اند که در این دور از بازگشایی ها ورودی بازدیدنمایندگان خواهد بود.

کارگرانی که در موزه اوفیتزی به کار بازسازی و بازسازی مشغول بودند، همچنین کار نوسازی اتاق های جدیدی که به هنر عالی قرن شانزدهم و اواخر رنسانس در ایتالیای مرکزی و شمالی تعلق دارند را نیز تکمیل کردند.

این گروه از کارگران، تاریخ هنر را از دوران قرون وسطی با جوتو دی بوندونه نقاش، دیوارنگار و معمار سده چهاردهم ایتالیا و استادان دوران رنسانس چون بوتیچلی، رافائل و میکل آنژ تا گالری های دوران اصلاح کاتولیک و ونیز به معرض نمایش گذاشتند.

سال گذشته تعداد بازدیدنمایندگان گالری اوفیتزی بدلیل تعطیلی های کرونایی در بهار و پاییز، در مقایسه با سال 2019 یک چهارم کاهش یافت. در سال 2019 در مجموع 4 میلیون و 400 هزار نفر از این موزه بازدید نموده بودند، اما این تعداد در سال 2020 به 1 میلیون و 200 هزار نفر رسید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1789

به "اعلام کشف دیوار نقش های گمشده در گالری اوفیتزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام کشف دیوار نقش های گمشده در گالری اوفیتزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید