اقلیم چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد، پذیرای گردشگران

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونان و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان صبح امروز از منطقه گردشگری برم الوان در شهرستان بهمئی بازدید کردند.

اقلیم چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد، پذیرای گردشگران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با اشاره به ظرفیت گردشگری برم الوان گفت: در صورتی که زمین های اطراف این جاذبه معین حریم گردد، زیرساخت های گردشگری در این مکان ایجاد می گردد.

وی اضافه نمود: فرصت خوبی برای ایجاد زیرساخت های قایق سواری، پیست های پیاده روی و اسب سواری در اطراف این اثر گردشگری وجود دارد.

باقری بیان نمود: سال جاری 75 میلیون تومان اعتبار استانی از محل نفت و 150 میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای ایجاد زیرساخت ها در این مکان اختصاص داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که استان کهگیلویه و بویراحمد با اقلیم چهار فصل هر ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است، توضیح داد: شتاب بخشی به این طرح ها برای رونق گردشگری لازم است.

باقری با بیان این که توسعه گردشگری بهترین راه چاره برای ایجاد فرصت های شغلی است، گفت: رونق صنعت گردشگری و جذب توریست یکی از راه چارههای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت های بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است که شکوفایی این بخش نیازمند توسعه زیرساخت ها و تامین اعتبار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 817

به "اقلیم چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد، پذیرای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلیم چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد، پذیرای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید