انتشار کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور از ساعت 12 امروز

به گزارش مجله ابوذریون، دکتر حسین توکلی اضافه نمود: کارت ورود به جلسه آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور بهمن ماه سال 1396 (نوبت هجدهم) از ساعت 12 سه ­شنبه 5 دی ماه 96 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 7 دی ماه فرصت دارند پرینت آن را تهیه کنند.

انتشار کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور از ساعت 12 امروز

وی افزود: داوطلبان باید همراه با پرینت کارت آزمون و برگه راهنمای آزمون براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جمعه 8 دی ماه در 80 شهرستان و 93 حوزه امتحانی برگزار می شود. شروع فرآیند برگزاری آزمون 8:30 صبح خواهد بود و داوطلبان باید پیش از ساعت 8 صبح که زمان بسته شدن درب حوزه ها است، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

توکلی گفت: در این آزمون تعداد 56 هزار و 179 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 28 هزار و 180 داوطلب زن و 27 هزار و 999 داوطلب مرد هستند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 31 هزار و 60 نفر در یک هزار و 371 کدرشته است.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1496

به "انتشار کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور از ساعت 12 امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور از ساعت 12 امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید