باخت تیم بی انگیزه هندبال ایران به امارات و کسب عنوان ششم

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، در ادامه نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی تیم ملی هندبال ایران عصر امروز شنبه پنجم بهمن ماه برای کسب مقام پنجم و ششمی به مصاف تیم امارات رفت.

باخت تیم بی انگیزه هندبال ایران به امارات و کسب عنوان ششم

هندبالیست های ایران در آخرین بازی خود در رقابت های قهرمانی آسیا به دلیل شکست مقابل کره جنوبی انگیزه لازم را را برای پیروزی نداشتند و در نهایت با نتیجه 29 بر 26 از امارات شکست خورده و با این نتیجه در جایگاه ششم آسیا قرار گرفتند.

تیم هندبال ایران در مرحله گروهی این مسابقات در گروه اول با تیم های نیوزلند و بحرین هم گروه بود که با پیروزی مقابل نیوزلند و شکست برابر بحرین به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم رقابت ها شد.

در مرحله دوم هم با تیم های قطر، کویت و کره جنوبی هم گروه بود که با شکست مقابل قطر، پیروزی برابر کویت و تساوی با کره جنوبی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی نشد.

چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی 2021 قاهره مصر را از آن خود کردند.

میلاد مسائلی، یونس آثاری، پویا نوروزی نژاد، محمدرضا اورعی، علی مهدی زاده، علی رحیمی کازرونی، الله کرم استکی، سجاد استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، مجتبی حیدرپور، محمد امین فرهادی، سید علیرضا موسوی، مجتبی کرمیان، سلامان بربط، محسن باباصفری، سعید حیدری راد و شاهو نصرتی ملی پوشان ایران در این رقابت ها بودند. هدایت تیم ایران را علیرضا حبیبی بر عهده داشت.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی جهانی از 26 دی تا 7 بهمن به میزبانی کویت در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 851

به "باخت تیم بی انگیزه هندبال ایران به امارات و کسب عنوان ششم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت تیم بی انگیزه هندبال ایران به امارات و کسب عنوان ششم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید