جدال هندبال ایران و امارات برای عنوان پنجمی آسیا

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، مرحله یک چهارم نهایی نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی در کویت، پنجشنبه شب سوم بهمن ماه با شناخت تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی سرانجام یافت. تیم ملی هندبال مردان ایران هم در این روز با نتیجه 24 بر 24 برابر تیم کره جنوبی به تساوی رسید تا شانس راهیابی به مرحله نیمه نهایی و دریافت جواز حضور در مسابقات جهانی سال 2021 را از دست بدهد.

جدال هندبال ایران و امارات برای عنوان پنجمی آسیا

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام پاییز 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

شاگردان علیرضا حبیبی در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا برای چندمین سال متوالی باید برای کسب رتبه پنجم و ششم قاره کهن به رقابت خود در این میدان ادامه دهند. با توجه به جدول گروه اول مسابقات، تیم هندبال ایران و امارات برای کسب رتبه پنجم و ششم روز شنبه پنجم بهمن ماه به مصاف هم خواهند رفت.

در انتها مرحله دوم، جدول رده بندی تیم ها به این ترتیب است:

گروه اول: 1- ژاپن، 2- بحرین، 3- امارات، 4- عربستان

گروه دوم: 1- قطر، 2- کره جنوبی، 3- ایران، 4- کویت

به این ترتیب چهار تیم ژاپن، بحرین، قطر و کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی شده و جواز حضور در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی دنیا سال 2021 قاهره مصر را کسب نموده اند.

اما در ادامه رقابت ها تیم ایران با تیم امارات برای کسب رتبه پنجم و ششم و دو تیم عربستان و کویت برای کسب رتبه هفتم و هشتم به مصاف هم خواهند رفت.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی دنیا از 26 دی ماه الی هفتم بهمن ماه در کویت برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 748

به "جدال هندبال ایران و امارات برای عنوان پنجمی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال هندبال ایران و امارات برای عنوان پنجمی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید