بارش باران و برف در خراسان رضوی، احتمال آب گرفتگی در مناطق غربی

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به بارش باران و برف در استان گفت: پیش بینی می کنیم بارش ها در بیشتر نقاط استان به شکل باران باشد اما در قسمت های شمالی و نواحی سردسیر استان، بارش ها به صورت برف خواهد بود.

بارش باران و برف در خراسان رضوی، احتمال آب گرفتگی در مناطق غربی

یحیی قائنی پور در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد شرایط جوی استان، اظهار کرد: پیش بینی می گردد، از امروز اول اسفند در نواحی غربی و جنوب غرب استان بارش ها آغاز گردد و تا اواخر وقت فردا ادامه داشته باشد.

وی اضافه نمود: پیش بینی شده که بارش ها در بیشتر نقاط استان به شکل باران باشد، اما در قسمت های شمالی و نواحی سردسیر استان، بارش ها به صورت برف خواهد بود.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید نمود: همچنین پیش بینی می گردد، با آغاز فعالیت این سیستم بر شدت وزش باد نیز اضافه نموده گردد.

قائنی پور اعلام کرد: پیش بینی می گردد، در مشهد نیز بارندگی ها از امشب آغاز می گردد و تا قبل ظهر فردا دوم اسفند ادامه دارد. حجم بارش ها در مشهد کم است، همچنین بارش ها در مشهد به شکل باران خواهد بود.

وی اعلام نمود: در بعضی نقاط غربی استان که بارش ها بیشتر است، احتمال آب گرفتی وجود دارد.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: امروز حداقل و حدبیشتر دمای مشهد -1 و 17 درجه سلسیوس است. همچنین پیش بینی می گردد، فردا حداقل و حدبیشتر دمای هوا مشهد، 6 و 14 درجه سلسیوس باشد.

قائنی پور تاکید نمود: اگر شهروندان قصد تردد و سفر به محورهای استان را دارند، حتما تجهیزات زمستانی سفر را با خود به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: از کسانی که برنامه کوهنوردی و یا قصد رفتن به مناطق مرتفع را در 48 ساعته آینده دارند، تقاضا می کنم که استثنائا برنامه این آخر هفته خود را کنسل نمایند؛ چراکه بارش ها در استان با وزش باد و در بعضی نقاط با رعدوبرق خواهد بود. از شهروندان خواهشمندیم چنین ریسکی را انجام ندهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 913

به "بارش باران و برف در خراسان رضوی، احتمال آب گرفتگی در مناطق غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران و برف در خراسان رضوی، احتمال آب گرفتگی در مناطق غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید