باره سی: سعی کردیم ستاره های نامداری را به ایران بیاوریم، تعیین شد میلان در ایران طرفداران زیادی دارد

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا و آث میلان گفت: تمام سعی خود را کردیم تا بازیکنان نامداری را به ایران بیاوریم.

باره سی: سعی کردیم ستاره های نامداری را به ایران بیاوریم، تعیین شد میلان در ایران طرفداران زیادی دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرانکو باره سی پس از ورود به ایران گفت: من قبلاً هم به ایران آمده بوده و دربی تهران را از نزدیک دیده بودم. این برای دومین بار است که به ایران سفر می کنم. از سقر قبلی ام بسیار رضایت دارم و به دوستانم در میلان گفته ام که سفر خوبی خواهید داشت. به آنها گفته ام فوتبالدوستان ایرانی هوادارانی پرهیجان هستند و اتمسفر بسیار جالبی در ورزشگاه وجود خواهد داشت.

باره سی در ادامه اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس برای این بازی بزرگ با ستاره های پرسپولیس ما را دعوت نموده و ما از این دعوت و برنامه ریزی های مسئولان این باشگاه تشکر می کنیم. حضور هواداران در فرودگاه و استقبال آنها از ستاره های میلان نشان می دهد که آث میلان در ایران هواداران زیادی دارد و این نکته جالبی است.

وی در سرانجام توضیح داد: هواداران معمولاً از بازی خداحافظی یک ستاره استقبال می نمایند. فکر می کنم بازی ستارگان میلان و پرسپولیس می تواند یک بازی به یادماندنی باشد. من دربی ایران را از نزدیک دیده ام و با فضای آن ورزشگاه بزرگ و اتمسفر تماشاگران آشنایی دارم. منتظرم که فردا هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند و می خواهم ببینم اتمسفر حاکم بر ورزشگاه آزادی چگونه خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 408

به "باره سی: سعی کردیم ستاره های نامداری را به ایران بیاوریم، تعیین شد میلان در ایران طرفداران زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باره سی: سعی کردیم ستاره های نامداری را به ایران بیاوریم، تعیین شد میلان در ایران طرفداران زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید