تور تایلند لحظه آخری: بازگشایی مرزهای تایلند به روی بعضی گردشگران

به گزارش مجله ابوذریون، مقام های تایلند از برنامه ای برای بازگشایی کامل مرزهای این کشور به روی گردشگران واکسینه شده کشورهای کم خطر از نظر شیوع ویروس کرونا خبر دادند.

تور تایلند لحظه آخری: بازگشایی مرزهای تایلند به روی بعضی گردشگران

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

ایسنا: گاردین، مقام های تایلند اعلام کردند در راستای احیای اقتصاد خسارت دیده این کشور از یکم نوامبر مرزهای آن را به روی جهانگردان واکسینه شده کشورهایی که از نظر شیوع ویروس کرونا کم خطر محسوب می شوند باز خواهند کرد.

پیش از همه گیری ویروس کرونا، تایلند به لطف جاذبه های طبیعی مختلف سالانه حدود 40 میلیون جهانگرد جذب می کرد. پیش تر جهانگردی 20 درصد از عایدی داخلی این کشور را در برمی گرفت.

اما محدودیت های سفری مرتبط با کرونا شرایط مالی این کشور را با مشکل روبرو کرد و در نهایت اقتصاد تایلند بدترین شرایط در بیش از 20 سال اخیر را تجربه کرد.

بر اساس تصمیم تازه مقام های تایلند مسافران واکسینه شده از 10 کشور از جمله بریتانیا، ایالات متحده، چین، آلمان و سنگاپور می توانند به این کشور سفر نمایند.

مسافران باید حین ورود به این کشور نتیجه منفی آزمایش کرونای خود را ارائه نمایند و بار دیگر هم پس از رسیدن یک آزمایش کرونای دیگر انجام دهند. درصورت منفی بودن نتیجه آزمایش دوم، این مسافران می توانند آزادانه سفر نمایند.

سال گذشته تعداد جهانگردان خارجی تایلند با 83 درصد کاهش به 6.7 میلیون نفر رسید و عایدی جهانگردی این کشور با 50 میلیارد دلار خسارت روبرو شد. این درحالی است که آمار جهانگردان خارجی در تایلند در دو سال پیش 39.9 میلیون نفر گزارش شده بود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1968

به "تور تایلند لحظه آخری: بازگشایی مرزهای تایلند به روی بعضی گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: بازگشایی مرزهای تایلند به روی بعضی گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید