باز شدن کیسه هوا تیبا هنگام دیاگ زدن و جواب سایپا به خبرنگاران

به گزارش مجله ابوذریون، انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان باز شدن کیسه هوا تیبا هنگام دیاگ زدن، واکنش اداره اطلاع رسانی شرکت سایپا را در پی داشت. این فیلم بارها در کانال های مختلف در فضای مجازی از جمله پیج خبرنگاران منتشر شده است. در این فیلم مشاهده می گردد که یک اپراتور در حال آنالیز پارامترهای یک خودرو تیبا با دستگاه دیاگ است. اما ناگهان ایربگ خودرو باز شده و موجب شوکه شدن افراد حاضر در ویدئو می گردد. حالا اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا به ویدئو باز شدن کیسه هوا تیبا هنگام دیاگ زدن، واکنش نشان داده است. این اداره با ارسال یک جوابیه کارشناسی به خبرنگاران ، خواهان بازتاب آن مطابق قوانین مطبوعات و رسانه شدهه است. در ادامه گزارش، جوابیه سایپا را بخوانید.

باز شدن کیسه هوا تیبا هنگام دیاگ زدن و جواب سایپا به خبرنگاران

گزارش بازار 7 خرداد / ریزش دنا و تارا اتوماتیک و گرانی هایما S5

خبرنگاران - مجتبی اسماعیلی: با توجه به انتشار فیلمی با موضوع باز شدن کیسه هوا تیبا هنگام دیاگ زدن، سایپا جوابیه کارشناسی را برای خبرنگاران ارسال نموده است که متن آن را در ادامه می خوانید.

جوابیه سایپا به خبرنگاران درباره باز شدن کیسه هوا تیبا هنگام دیاگ زدن

پیرو انتشار ویدئویی با عنوان باز شدن کیسه هوا تیبا در زمان دیاگ زدن که در تاریخ روز آدینه 04/03/1403 در خروجی کانال آن رسانه خبری قرار گرفته است، شرح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می گردد. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد.

1-دستگاهِ عیب یاب (دیاگ تول) مورد استفاده در تصاویر منتشر شده، جزء دستگاه های استاندارد مورد استفاده در خطوط مونتاژ و شبکه خدمات پس از فروش گروهِ خودروسازی سایپا نبوده، و معینات آن نیز معلوم نمی باشد.

2-در تصاویر پخش شده، معین نیست که اپراتور بر روی چه کلیدی ضربه می زند که منجر به عملکرد سیستم ایربگ می گردد. در تصاویر به نظر می رسد یک کلید قرمز رنگ که به ظاهر بر روی آن P درج شده است لمس می گردد که عملیات اجرا شده آن معین نیست.

3-در صورتی که اپراتور قبلاً از این دستگاه دیاگ برای عیب یابی خودروهای تیبا مشابه استفاده نموده، و رخ داد مشابهی اتفاق نیفتاده است، می بایست برای کشف بروز چنین اتفاقی، خودرو موردنظر تحت آنالیز قرار گیرد.

4- به منظور معین شدن دقیق چگونگی این موضوع، مزید امتنان است معینات خودرو و شماره تماس مالک به این اداره، ارسال تا پس از آنالیز دقیق و کارشناسی، نتیجه نهایی جهت تنویر افکار عمومی ارائه گردد.

اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

اسکوترهای طرح ارزش خرید دارند؟ آنالیز قیمت

منبع: بیت ران
انتشار: 8 خرداد 1403 بروزرسانی: 8 خرداد 1403 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2453

به "باز شدن کیسه هوا تیبا هنگام دیاگ زدن و جواب سایپا به خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز شدن کیسه هوا تیبا هنگام دیاگ زدن و جواب سایپا به خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید