بانوان ورزشکار از مردان جلو زدند

به گزارش مجله ابوذریون، رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: بانوان ورزشکار اردستان نسبت به مردان فعال تر هستند و مدال های بیشتری را در مسابقات استانی و کشوری کسب نموده اند.

بانوان ورزشکار از مردان جلو زدند

به گزارش خبرنگاران، عباس روحانی، ظهر امروز در نشست خبری هفته تربیت بدنی اظهار کرد: با برنامه ریزی های اجرا شده، بیش از 20 برنامه شاخص طی هفته آینده در سطح شهرستان اردستان اجرا می گردد که حضور در مدارس سطح شهرستان برای آموزش و معرفی رشته های ورزشی شهرستان و برگزاری مسابقات مختلف ازجمله مهم ترین آن هاست.

وی با بیان اینکه در شش ماهه ابتدایی سال جاری، حدود هزار ورزشکار به صورت سازمان دهی شده در اماکن و مراکز آموزشی اداره ورزش و جوانان فعالیت داشتند ادامه داد: در شهرستان اردستان 11 رشته ورزشی ویژه بانوان و 9 رشته ورزشی فعال در بخش مردان فعالیت می نماید. همچنین 39 هیئت ورزشی ثبت شده که از این تعداد حدود 40 درصد با حداکثر توانایی مشغول به کار هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان با بیان اینکه بانوان ورزشکار اردستان از آقایان فعال تر هستند و مدال های بیشتری در مسابقات استانی و کشوری کسب نموده اند توضیح داد: اداره ورزش و جوانان بیشترین تعداد سمن ها را در استان دارد و در حال حاضر تعداد 9 تشکل مردم نهاد با اداره ورزش در حوزه های عمران و آبادانی، گردشگری، ورزشی و علمی فعالیت می نمایند.

روحانی، با تاکید بر اینکه فضای تخصصی ورزشی در سطح شهرستان کم است گفت: تعداد 15 خانه ورزش در روستاهای شهرستان تجهیز شده و در تلاشیم تا سایر کمبودها را نیز در بخش عمرانی رفع کنیم. کمبود نیروی تخصصی در حوزه بانوان خیلی مشهود است و باید برای این موضوع برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به شروع کاشت چمن استادیوم 17 شهریور اردستان گفت: با پیگیری های مجدانه فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، پس از پنج سال، کاشت چمن این استادیوم با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال شروعشده و با توجه به اینکه موضوع زمین چمن ورزشی از مطالبات اصلی جوانان شهرستان است، برای تکمیل و بهره برداری قسمت های بعدی، شامل پیست دومیدانی و برج نوری به پنج میلیارد ریال اعتبار دیگر احتیاج داریم و با قول های مساعدی که مسئولان شهرستان داده اند امیدواریم بتوانیم این کمبود را جبران کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان درباره علت طولانی شدن پروسه تکمیل استخر شنای اردستان شرح داد: با توجه به احتیاج مبرم این سالن به بازسازی، بعد از شروع عملیات مرمت، هزینه های برآورد شده چندین برابر شد و با توجه به برخی تغییرات مثل اضافه شدن طبقه دوم به این مجموعه، تکمیل پروژه به طول انجامید که امیدواریم با مساعدت اداره کل ورزش و مسئولان این مجموعه به پایان برسد.

روحانی با اشاره به وضعیت پروژه زورخانه الغدیر اردستان توضیح داد: این پروژه با مساحتی بالغ بر 750 متر مربع پس از 11 سال تعطیلی در سال 1397 مجدداً شروع بکار نموده و تاکنون 12 میلیارد ریال از ردیف های ملی و استانی برای آن هزینه شده است. زورخانه الغدیر اردستان پیشرفت فیزیکی بسیاری داشته و امیدواریم با اعتبار 10 میلیارد ریالی ای که به تازگی با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به آن تخصیص داده شده، شاهد ادامه فعالیت ها در آن باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 576

به "بانوان ورزشکار از مردان جلو زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان ورزشکار از مردان جلو زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید