ببینید؛ بازسازی سه گانه دراگون کوئست معرفی گردید

به گزارش مجله ابوذریون، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیوی Artdink Corporation به تازگی از بازسازی دراگون کوئست 1، 2 و 3 رونمایی نموده اند.

ببینید؛ بازسازی سه گانه دراگون کوئست معرفی گردید

این بازسازی ها با جلوه های بصری بهبود یافته در سبک اچ دی دوبعدی ساخته شده اند. البته همه چیز مربوط به بهبود کیفیت بصری نمی گردد زیرا تیم سازنده علاوه بر آن رابط کاربری را بهبود داده و سیستم نبرد نوبتی کلاسیک، دارای انیمیشن های تازه، پیشرفت های اضافی مانند سرعت نبرد قابل تنظیم، تنظیمات نبرد اتوماتیک و موارد دیگر می گردد. از نظر زمانی، دراگون کوئست 1 و 2 رویدادهای نسخه سوم را دنبال می نمایند.

در توضیحات داستان آمده که سال ها پیش، قهرمان بزرگی به نام اورتگا (Ortega) با همسر و فرزندش خداحافظی نموده و در کوشش برای شکست دادن باراموس (Baramos) بود. هرچند اورتگا ماموریت خود را به انتها نرساند و باراموس همچنان دنیا را تهدید می نماید. اکنون، در شانزدهمین سالگرد تولدشان، تنها فرزند اورتگا به وسیله پادشاه آلیاهان احضار می گردد و ماموریتی بسیار مهم یعنی شکست باراموس و نجات دنیا به او محول می گردد. بازیکنان با همراهی گروهی از همراهانی که در ابتدای بازی انتخاب شده اند، در دنیای بزرگ بازی که پر از شهر ها، سیاه چال ها و غار ها است، غوطه ور می شوند، با شخصیت های مجذوب کننده دیدار می نمایند و در نبرد های نوبتی با هیولا های وحشی مبارزه می نمایند.

در کنار نسخه استاندارد بازی سوم مجموعه، نسخه کالکتورز بازی نیز برای علاقه مندان در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه در کنار یک نسخه فیزیکی از بازی، یک جعبه خاص برای همه نسخه ها، شخصیت ها، هیولاها و لوگوی بازی به شکل شیشه ای، دو والپیپر دیجیتالی، یک بسته شامل محتویات درون بازی و کیت Trouble-Free Travel است. پیش خرید هر یک از نسخه های بازی کیت Trouble-Free Travel را به ارمغان می آورد که شامل تعدادی آیتم درون بازی است که سفر شما در بازی را راحت تر از قبل خواهد نمود.

بازسازی دراگون کوئست 1 و 2 در 2025 و بازسازی نسخه سوم در 14 نوامبر (24 آبان) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می شوند. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1403 بروزرسانی: 2 تیر 1403 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2456

به "ببینید؛ بازسازی سه گانه دراگون کوئست معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازسازی سه گانه دراگون کوئست معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید