تاریخ انتشار بازی Valkyrie Elysium مشخص شد؛ تریلر نو آن را تماشا کنید

به گزارش مجله ابوذریون، کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی تاریخ انتشار بازی اکشن و نقش آفرینی Valkyrie Elysium را اعلام کرده است.

تاریخ انتشار بازی Valkyrie Elysium مشخص شد؛ تریلر نو آن را تماشا کنید

Valkyrie Elysium نوترین بازی از سری والکری است که مرگ بشریت و وجود خدایان را با جهان بینی منحصربه فرد خود بر اساس اساطیر نورس به تصویر می کشد. آهنگ های شنیدنی موتوی ساکورا جهانی نو والکری را که با جلوه های بصری مجذوب کننده تر شده، هیجان انگیزتر از قبل خواهد کرد. این اثر به عنوان اولین بازی اکشن و نقش آفرینی مجموعه، حملات ویژه و سیستم کمبوی آشنای سری را حفط کرده و در عین حال آن را با یک سیستم نبرد سه بعدی و سریع به سطح نوی آورده است.

در کنار تاریخ انتشار، یک تریلر نو از بازی منتشر شده که در کنار جزئیات زیاد از گیم پلی بازی و نبردهای سریع آن، به داستان آن نیز می پردازد. در این تریلر شخصیت های مختلفی معرفی می شوند و اطلاعات بیشتری نیز از طرح اصلی داستان یعنی مبارزه برای دفاع از جهانیی که در معرض تهدیدی به نام رگناروک است، ارائه می شود. به طور کلی این تریلر نسبت به تریلر معرفی بازی، طرفداران را بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در همین حال، اسکوئر انیکس از نسخه دیجیتال دلوکس بازی نیز رونمایی کرده است. این نسخه روی کنسول های پلی استیشن با قیمت 74.99 دلار در دسترس خواهد بود و علاوه بر آیتم های اضافی درون بازی مانند سلاح Svartaljr و 72 ساعت دسترسی زودهنگام، شامل نسخه ای از بازی Valkyrie Profile: Lenneth که در گذشته روی پلی استیشن پرتابل منتشر شده بود، است. این نسخه با ویژگی های نوی مانند قابلیت ذخیره سریع و بهبودهای بصری همراه خواهد بود. البته می توان آن را به صورت جداگانه از طریق فروشگاه پلی استیشن نیز خریداری کرد.

گفتنی است که Valkyrie Profile: Lenneth تنها به صورت انحصاری در دسترس دارندگان پلی استیشن قرار خواهد گرفت و کاربران رایانه های شخصی با 64.99 دلار می توانند به نسخه دیجیتال دلوکس دسترسی داشته باشند. از طرفی نسخه استاندارد بازی با قیمت 59.99 دلار روی تمامی پلتفرم ها منتشر خواهد شد.

بازی Valkyrie Elysium در 29 سپتامبر 2022 (7 مهر 1401) برای پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد و روی رایانه های شخصی نیز در تاریخ 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2245

به "تاریخ انتشار بازی Valkyrie Elysium مشخص شد؛ تریلر نو آن را تماشا کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاریخ انتشار بازی Valkyrie Elysium مشخص شد؛ تریلر نو آن را تماشا کنید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازی Valkyrie Elysium مشخص شد؛ تریلر نو آن را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید