تبلت اندرویدی 13 اینچی جدید لنوو قابلیت تبدیل شدن به ماینتور قابل حمل را دارد

به گزارش مجله ابوذریون، لنوو تبلت Yoga Tab 13 را با قیمت 679 دلار معرفی کرد. این تبلت نسخه جهانی تبلت Yoga Pad Pro که اوایل امسال در کشور چین معرفی شده بود.

تبلت اندرویدی 13 اینچی جدید لنوو قابلیت تبدیل شدن به ماینتور قابل حمل را دارد

این تبلت به لطف درگاه Micro HDMI داخلی که دارد می تواند یک مانیتور خارجی و دوم برای دستگاه های دیگری نظیر لپ تاپ، نینتندو سوییچ یا هر دستگاه دیگری با درگاه HDMI باشد.

همین طور، از یک پایه مخصوص استیل ضد زنگ برخوردار است که می تواند 180 درجه به پشت تبلت چرخش نموده و کاربردهای متنوع تری به این تبلت می دهد. مثلا، می توانید آن را به دیوار یا نقطه بلندی آویزان کنید یا کاملا روی میزکار ایستاده قرار دهید.

تبلت Tab 13 در کنار چندین تبلت دیگر لنوو اواخر تابستان وارد بازارهای جهانی می گردد. از جمله تبلت کوچک تر Yoga Tab 11 یا تبلت Tab P11 Plus با صفحه نمایش 2000 در 1200 پیکسل و تبلت های ارزان قیمت Tab M7 و Tab M8 به زودی وارد بازار می شوند.

تبلت Tab 13 با قلم نوری Precision Pen 2 لنوو سازگار است و شما می توانید روی آن با قلم یادداشت برداری کنید یا اینکه طراحی های دستی انجام دهید.

تبلت تب 13 از یک دوربین 8 مگاپیکسل برای لاگین های هوشمند مبتنی بر فناوری های سازگار با لنوو برخوردار بوده و از فناوری کاهش نویز پس زمینه برای تماس های ویدیویی نیز سود می برد. لنوو می گوید این تبلت 12 ساعت عمر باتری دارد و از یک نمایشگر 1080p با روشنایی 400 نیت بهره مند است.

همه تبلت های جدید از ویژگی جدید Entertainment Space گوگل پشتیبانی می نمایند. این فناوری به کاربران اجازه می دهد به ویدئوها، کتاب های الکترونیکی، بازی های ویدئویی و سرگرمی های دیگر در اپلیکیشن های مختلفی به وسیله یک هاب مرکزی دسترسی داشته باشند.

لنوو سابقه خوبی در ارائه دستگاه های اندرویدی مبتنی بر سرگرمی دارد. تبلت Tab P11 Pro که اخیرا معرفی شده است؛ با داشتن یک نمایشگر OLED و بلندگوهای Dolby Atmos، کارایی بسیار خوبی در تماشای فیلم ها از خود نشان داده و یکی از بهترین دستگاه ها برای مصارف با بهره وری بالا بود.

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1845

به "تبلت اندرویدی 13 اینچی جدید لنوو قابلیت تبدیل شدن به ماینتور قابل حمل را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت اندرویدی 13 اینچی جدید لنوو قابلیت تبدیل شدن به ماینتور قابل حمل را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید