ترامپ: دنبال یک رسانه جدید می گردم!

به گزارش مجله ابوذریون، ایرنا نوشت:دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا انتقاد هشدارآمیز مجری فاکس نیوز درباره مصرف هیدروکسی کلروکین به عنوان داروی پیشگیری یا درمان کرونا را تاب نیاورد و گفت به دنبال یافتن جایگزینی برای تریبون محبوبش(شبکه خبری فاکس نیوز) است.

ترامپ: دنبال یک رسانه جدید می گردم!

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

تارنمای هیل روز سه شنبه گزارش داد: ترامپ دوشنبه شب بعد از این که نیل کائوتو (Neil Cavuto) مجری فاکس نیوز با اشاره به اقدام رئیس جمهوری آمریکا در مصرف داروی هیدروکسی کلروکین برای مقابله با کرونا، به مردم درباره عواقب احتمالا مرگبار استفاده از این دارو به ویژه برای کسانی که بیماری زمینه ای خاص دارند هشدار داد، فاکس نیوز را بشدت مورد انتقاد قرار داد.

اظهارات این مجری بعد از ادعای ترامپ مطرح شد که گفته بود داروی هیدروکسی کروکین را برای پیشگیری کووید-19 مصرف می نماید.

ترامپ در توئیتی نوشت: ما افرادی همچون راجر ایلزِ عظیم، مدیرعامل فاکس نیوز را از دست دادیم. اکنون بیش از هر زمان دیگری افرادی را در این شبکه داریم که ضد ترامپ هستند. به دنبال رسانه جدیدی می گردم.

کائوتو اظهارات ترامپ درباره مصرف هیدروکسی کلروکین را تکان دهنده توصیف و به تحقیقات جدید اشاره نمود که نشان می دهد این دارو می تواند برای بعضی از افراد خطرناک باشد.

این مجری پرسید: حقیقت ماجرا این است که وقتی رئیس جمهور گفت چه چیزی را (با مصرف) این دارو از دست می دهید؟، طبق بعضی از تحقیقات چیزی که جمعیت آسیب پذیر از دست می دهند، جان آنها است.

شان کونلی پزشک ترامپ تایید نموده که ترامپ این دارو را مصرف نموده و به این نتیجه رسیده که منافع احتمالی درمان با این دارو بیشتر از خطرهای آن است.

ترامپ پیشتر نیز شبکه فاکس نیوز را به علت برنامه ها و تصمیمات پرسنلی آن مورد انتقاد قرار داده است.

رسانه ها از زمان روی کار امدن ترامپ هدف هجمه او به اتهام انتشار اخبار جعلی قرار داشته اند هر چند که خود ترامپ با صدور اطلاعات غلط یکی از کسانی است که در انتشار اخبار جعلی نقش دارد.

ترامپ که از تریبون خود انتظار دارد خبرهایی را که بر وفق مرادش است منتشر نمایند پیشتر تر نظرسنجی فاکس نیوز درباره نامزدهای انتخابات 2020 ریاست جمهوری این کشور را که نشان می داد او از پنج نامزد دموکرات عقب افتاده است، مورد اعتراض قرار داد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1147

به "ترامپ: دنبال یک رسانه جدید می گردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: دنبال یک رسانه جدید می گردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید