تور انتخابی کشتی کروز برای بازدید از جزیره سانتورینی

به گزارش مجله ابوذریون، بدون دیدن سانتورینی نمی‌توانید بگویید در تور یونان بوده‌اید. وارد خلیج سانتورینی که می‌شوید، انگار زمین از دریا بیرون می‌آید و شما را احاطه می‌کند. مناظر زیبا تنها گوشه‌ای از جاذبه‌های این جزیره هستند. در تور کشتی کروز در سانتورینی شما با بهترین‌های این جزیره آشنا می‌شوید.

تور انتخابی کشتی کروز برای بازدید از جزیره سانتورینی

در این تور کوتاه که یکی از تورهای انتخابی کشتی کروز برای جزیره زیبای سانتورینی است، به بازدید بهترین جاذبه‌های جزیره سانتورینی خواهید رفت.

  • مدت زمان تور 7.30 ساعت است
  • از نظر سختی تور متوسط بوده و ظرفیت محدودی برای ثبت نام دارد که همراه با خوراکی نیز هست.
  • هزینه این تور برای بزرگسالان 102 دلار و برای کودکان 72 دلار است.

هزینه سفر با کشتی کروز بسیار پایین‌تر از زمانی است که شما تنها به این جزیره سفر کنید، جزیره سانتورینی زمانی به وجود آمد که در دهانه یک آتشفشان بزرگ فرو رفته و تنها دیواری از آن باقی مانده بود. در این تور بعد از سوار شدن با قایق به سمت بندر Athinios، سفر خود را با اتوبوس ادامه داده و تاریخ جزیره، مرکزش و مناظر فوق‌العاده زیبای آن را تجربه می‌کنید. اولین توقف‌ شما در Akrotiri باستانی خواهد بود؛ این شهر در عهد برنز شهری پر رونق می‌باشد، اما قربانی یک انفجار آتشفشانی بزرگ شد. در این فوران که در نیمه هزاره دوم قبل از میلاد رخ داد، شهر را به زیر خاکستر فرو برد. از سال 1967 به بعد و از زمانی که اکتشافات در این محل رخ داد، آثار تاریخی بسیاری خوب حفظ شده‌اند. از جمله کشفیات این دوران باستانی می‌توان به نقاشی‌های دیواری خارق‌العاده و ساختمان‌های سه طبقه اشاره نمود. شما 1.5 ساعت زمان آزاد برای بازدید از محوطه ماقبل تاریخ را دارید که بعد از آن می‌توانید به گشت خود ادامه بدهید و به Fira، مرکز جزیره سانتورینی، سفر کنید. در این شهر زمانی عالی برای گشت و گذار خواهید داشت. کوچه‌های زیبای این شهر برای پیاده‌روی عالی بوده و کافه‌ها فرصتی عالی برای استراحت شما هستند و مناظر کامنی‌ها، جزایر دوقلوی آتشفشانی، زیبا هستند. آخرین مقصدتان دهکده اویا بوده که این دهکده آبی و سفید با خانه‌هایی به سبک جزایر سیکلدیز، در لبه دهانه آتشفشان باستانی سانتورینی قرار دارد. بعد از یک پیاده‌روی همراه با راهنما در خیابان‌های سنگ‌فرش شده‌ این دهکده می‌توانید در یک کافه محلی توقف نموده و مزه نوشیدنی‌های محلی یونان را بچشید. مینی‌ون شما را به بندر Athinios خواهد برد و در آنجا قایق موتوری منتظر شما است تا شما را به کشتی کروز ببرد.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 647

به "تور انتخابی کشتی کروز برای بازدید از جزیره سانتورینی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور انتخابی کشتی کروز برای بازدید از جزیره سانتورینی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور انتخابی کشتی کروز برای بازدید از جزیره سانتورینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید