حمایت صالحی امیری از مهدوی کیا و تیم امید

به گزارش مجله ابوذریون، رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک 2022 ناشنوایان در مورد حمایت از ورزشکاران ناشنوا، اعلام کرد: شاد کردن دل این عزیزان از همه چیز مهم تر بود و باید حس نمایند نظام و دولت به آن ها توجه ویژه می نماید. اولین مسئله اشتغال این عزیزان است. ما به عنوان اولین کار یک نفر از آن ها را به نام ربیع زاده استخدام کردیم. همه دستگاه ها باید برای اشتغال آن ها کوشش نمایند.

حمایت صالحی امیری از مهدوی کیا و تیم امید

وی تاکید نمود: وضع معیشت این افراد خوب نیست و حقوق ناچیز دارند. برای معیشت آن ها باید کوشش کرد. بحث مسکن هم اهمیت دارد. با رییس فدراسیون ارتباط دارم و مسائل آن ها را دنبال می کنم. هیچ تمایزی بین ناشنوا و سالم وجود ندارد.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید نمود: ناشنوایان را در مجمع عضو افتخاری کردیم و ردیف بودجه هم تراز المپیکی ها برایشان قرار دادیم. برای اعزام و بلیت و البسه هم یاری کردیم و الان هم پاداش خوب دادیم، ولی باید قدم های موثرتری بر داریم.

وی در ادامه تاکید نمود: با مسئولان بخش های مختلف صحبت کردم و خودمان در کمیته برای یاری پیش قدم شدیم. با سازمان بهزیستی مذاکره کردیم و تا روزی که هستیم تمام توانایی را برای ناشنوایان به کار می گیرم و زبان آن ها خواهیم بود.

صالحی امیری در خصوص شرایط وزنه برداری گفت: با مرادی امروز جلسه دارم و فردا با قهرمانان دیدار دارم. کوشش دارم با آنالیز ابعاد قضیه مشکل را حل کنیم. وزنه برداری از سه رشته پر مدال ما است و بعد از کشتی و این بار بعد از کاراته برای ما افتخار آفرین است. این رشته می تواند در بازی های اسلامی و هانگژو و المپیک نقش آفرین باشد. باید وزنه برداری جایگاه خود را پیدا کند. درک روشن از مطالبات وزنه برداری و حمایت از فدراسیون را در دستور کار داریم.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص آخرین شرایط موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک گفت: موزه یک رود جاری است و هر روز آثار نو به آن اضافه می گردد. 10 تالار تعریف کردیم و طی چند روز آینده تالار مشاهیر فوتبال ایران را افتتاح می کنیم.

او در خصوص تیم ملی فوتبال امید و کمبود بازی های تدارکاتی برای این تیم گفت: در قضاوت عجله نکنید. اجازه دهید مهدوی کیا با برنامه های خود کار را دنبال کند. ان شاءالله امید مردم برآورده می گردد. مهدوی کیا صلاحیت کامل برای رساندن این تیم به المپیک پاریس را دارد. حمایت فدراسیون و کمیته ملی المپیک و همراهی باشگاه ها را می طلبد. با ماجدی و کامرانی فر در تماس هستم. همین دیروز هم با ماجدی تماس داشتم. به یاد داشته باشید مسئولیت راهنمایی و نظارت و کار های فنی با فدراسیون است و حمایت های ما اقتصادی خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2234

به "حمایت صالحی امیری از مهدوی کیا و تیم امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت صالحی امیری از مهدوی کیا و تیم امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید