خدمت رسانی هزار نیروی شهرداری منطقه 15 به شهروندان در سیزده به در

به گزارش مجله ابوذریون، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 15 گفت: بیش از هزار نفر از کارگران خدماتی، فضای سبز و محیط زیست در نخستین سیزده به در قرن به شهروندان حاضر در بوستان ها و تفرجگاه نرجس خاتون(س) ارائه خدمت کردند.

خدمت رسانی هزار نیروی شهرداری منطقه 15 به شهروندان در سیزده به در

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سیدمهدی صباغ با اعلام خبر فوق افزود: با استقرار و خدمات رسانی این نیروها برای انجام خدمات نظافت، رفت و روب و نگهداشت بوستان های منطقه همزمان با روز طبیعت، شهروندان روز خوب و بدون مسئله ای را در بوستانها و جنگل کاری های محدوده منطقه سپری کردند.

شهردار منطقه به هماهنگی برای حضور پلیس راهور و انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت در این محدوده اشاره نمود و ادامه داد: پلیس راهور، نیروهای انتظامی، آتش نشانی و اورژانس نیز در این روز در کنار نیروهای شهرداری مستقر شده و به شهروندان حاضر خدمات رسانی کردند.

او با اشاره به اینکه تفرجگاه نرجس خاتون(س) در ارتفاعات مسگرآباد همزمان با روز طبیعت به روی شهروندان بازگشایی شد، افزود: با تمهیدات لازم سه هزار خانواده تهرانی در این تفرجگاه حضور یافته و از امکانات آن بهره مند شدند.

صباغ افزود: این تفرجگاه به مساحت 186 هکتار در محدوده مسگرآباد و مسعودیه قرار گرفته است و ظرف چند روز گذشته با خط کشی و نصب علائم هشدار دهنده ایمن سازی شد تا در کنار دیگر بوستان های منطقه، پذیرای شهروندان در روز طبیعت باشد.

او درباره امکانات این تفرجگاه افزود: این محدوده دارای جاده آسفالت مناسب و دو سرویس بهداشتی است.

براساس این گزارش، این تفرجگاه پیرو بازدید معاون هماهنگی امور منطقه ها شهرداری تهران و انجام مکاتبات مربوطه در سیستم اداری شهرداری به نام مادر بزرگوار امام زمان (عج)، نرجس خاتون سلام ا... نامگذاری و برای روز طبیعت آماده سازی شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2211

به "خدمت رسانی هزار نیروی شهرداری منطقه 15 به شهروندان در سیزده به در" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی هزار نیروی شهرداری منطقه 15 به شهروندان در سیزده به در"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید