راه یابی دانش آموزان بجنوردی به مسابقات یوسی مس اندونزی، افتخار آفرینی بجنوردی ها در خوارزمی

به گزارش مجله ابوذریون، معاون متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دانش آموزان بجنوردی با درخشش در مسابقات کشوری یوسی مس به رقابت های جهانی اندونزی راه یافتند.

راه یابی دانش آموزان بجنوردی به مسابقات یوسی مس اندونزی، افتخار آفرینی بجنوردی ها در خوارزمی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

عباس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد گفت: مسابقات کشوری یوسی مس دانش آموزان با حضور 600 نفر در بابل برگزار گردید و در این مسابقات دانش آموزان بجنوردی در 5 بخش صاحب عنوان برتر شدند.

وی اضافه نمود: بهداد اسدالله زاده٬ مهشید غلامانی٬ کیانا جودت٬ محمد لنگری٬ سینا کمالی٬ امیرمحمد مرادی و شیما محمدی راد در این دوره از مسابقات عناوین برتر را از آن خود کردند و به مسابقات جهانی اندوزی راه یافتند. این مسابقات در سرانجام امسال میلادی به میزبانی جزیره بالی در اندونزی برگزار می گردد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان به افتخار آفرینی دانش آموزان بجنوردی در جشنواره علمی، پژوهشی خوارزمی نیز اشاره و اضافه نمود: در این دوره از مسابقات خوارزمی دانش آموزان بجنوردی در بخش های مختلف صاحب عناوین برتر شدند. دو عنوان اول در رشته آزمایش های علوم تجربی و ایفای نقش(زبان انگلیسی) توسط آکادمی فرزانگان(متوسطه اول) و عنوان سوم کشوری در رشته تصویر خوانی(ادبیات) توسط آکادمی حافظیه از عناوین کسب شده مدارس بجنوردی در این دوره از مسابقات دانش آموزی خوارزمی است.

وی اضافه نمود: در مسابقات دانش آموزی خوارزمی دانش آموزان٬ در مشهد مقدس پنج رتبه نخست کشوری توسط دانش آموزان متوسطه اول شهرستان بجنورد٬ در محورهای آزمایش های علوم و زبان انگلیسی و پنج رتبه سوم کشوری در محورهای ادبیات٬ پژوهش و دست سازه به ترتیب توسط دانش آموزان شهرستان های بجنورد٬ اسفراین و مانه و سملقان کسب شد.

سعیدی با اشاره به مراحل ثبت نام دانش آموزان در مدارس متوسطه استان نیز گفت: ثبت نام ها با کم ترین مشکل در حال اجرا است و هم اکنون مسئله ای در این زمینه وجود ندارد. دریافت هرگونه وجه نقد در مدارس به هنگام ثبت نام از سوی مدارس ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 490

به "راه یابی دانش آموزان بجنوردی به مسابقات یوسی مس اندونزی، افتخار آفرینی بجنوردی ها در خوارزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یابی دانش آموزان بجنوردی به مسابقات یوسی مس اندونزی، افتخار آفرینی بجنوردی ها در خوارزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید