رضایت مانژوکیچ به کاهش حقوق برای پیوستن به منچستریونایتد

به گزارش مجله ابوذریون، مهاجم کروات تیم فوتبال یوونتوس برای عملی شدن انتقالش به اولدترافورد حاضر شده از بخشی از حقوق خودش بگذرد.

رضایت مانژوکیچ به کاهش حقوق برای پیوستن به منچستریونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، ماریو مانژوکیچ حاضر شده حقوق مورد نظر خود را به نصف کاهش دهد تا منچستریونایتد کار آسان تری برای به خدمت دریافت وی در بازار جابجایی ژانویه داشته باشد.

مانژوکیچ که در فهرست بازیکنان مازاد یوونتوس واقع شده است و در این فصل حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداده است، حاضر شده که در ازای 170 هزار یورو در هفته برای منچستریونایتد بازی کند. این در حالیست که او پیش از این خواستار 347 هزار یورو در هفته بود.

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد در این باره به نشریه سان گفت: نمایندگان مانژوکیچ با باشگاه تماس هایی داشته و اعلام نموده اند که مطالبات آنها تغییر نموده است. قرار است پاداش های دیگری در قرارداد او گنجانده گردد و با شرایط جدید به نظر می رسد که این قرارداد الان دیگر می تواند منعقد گردد. اوله (سولسشایر) همواره جزو افرادی بوده که مانژوکیچ را تحسین نموده اند و ما از سال ها پیش دوست داشتیم که او را در تیم مان داشته باشیم. تجربه او برای بازیکنان جوان تر تیم حیاتی است، ضمن اینکه او توانایی هایش را به عنوان یک گلزن تمام عیار ثابت نموده است.

مانژوکیچ 33 ساله پیش از این از قطر پیشنهاد داشت اما او ترجیح داد به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهد تا در لیگ های معتبر اروپایی به کارش ادامه دهد.

در همین حال نشریه سان گزارش نموده است که مانژوکیچ در منچستریونایتد به سرمربی سابقش ماسیمیلیانو آلگری ملحق گردد چون مدیران باشگاه به سولسشایر اطمینان داده که او را اخراج نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 508

به "رضایت مانژوکیچ به کاهش حقوق برای پیوستن به منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت مانژوکیچ به کاهش حقوق برای پیوستن به منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید