روایت دو شاهد عینی از حادثه هواپیمای تهران - ماهشهر

به گزارش مجله ابوذریون، دو نفر از کسانی که در حادثه هواپیمای شرکت کاسپین در ماهشهر در این هواپیما حضور داشته اند، از مشاهدات عینی خود در حادثه مذکور می گویند.

روایت دو شاهد عینی از حادثه هواپیمای تهران - ماهشهر

به گزارش خبرنگاران، مرجان توحیدی که روزنامه نگار است و در هواپیمای تهران - ماهشهر که دیروز دچار حادثه شد حضور داشته است، در صفحه توییتر خود درباره این حادثه نوشت:

مسافر هواپیمای کاسپینم به مقصد ماهشهر. هواپیما با سرعت بالایی نشست، با همون سرعت ادامه داد و انگار با چیزی برخورد نموده باشد، متوقف شد. از باند خارج شد و فقط می توانم بگویم تقدیر بود که به چیزی برخورد نکرد. تمام آن مدت را جیغ کشیدم. مهماندار سعی می کرد مسافرها را آماده کند.

همچنین، یکی از کارکنان پتروشیمی ماهشهر که از مسافران هواپیمای مذکور بود، به ایسنا گفت: هواپیما ساعت 6 و 42 دقیقه از تهران پرواز کرد و پذیرایی انجام شد و همه چیز خوب بود.

وی اضافه نمود: نزدیک فرودگاه ماهشهر که رسیدیم، من به مسافر کناری گفتم هواپیما حالت عادی برای نشستن ندارد. در همین حال هواپیما روی باند ترمز وحشتناکی گرفت و از باند خارج شد. به خاطر گل و لای ناشی از بارندگی شب گذشته ماهشهر، هواپیما از فنس عبور کرد و پس از عبور از فاصله 100 متری در وسط جاده متوقف و درهای اضطراری باز شد.

وی ادامه داد: مهمانداران یاری کردند سریع تر مسافران از قسمت بال هواپیما خارج شوند چون سوخت هواپیما در حال ریختن بود و مسافران باید سریع تر هواپیما را ترک می کردند. شانسی که مسافران هواپیما آوردند آن بود که اتوبانی که در آن متوقف شد، محل عبور و مرور اتوبوس های حامل کارکنان پتروشیمی و بندر امام خمینی(ره) است که در آن موقع خالی از تردد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 860

به "روایت دو شاهد عینی از حادثه هواپیمای تهران - ماهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت دو شاهد عینی از حادثه هواپیمای تهران - ماهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید