زندگی در چین از لنز دوربین یک جهانگرد

به گزارش مجله ابوذریون، زندگی در چین در تصاویر

آیا تا به حال در خصوص اینکه زندگی در چین چگونه است کنجکاو شده اید؟ من 3 ماه را در سفر از جنوب غربی این کشور به طرف شمال شرقی آن گذراندم و در شهرهای زیادی توقف کردم. از آنجا که چین یک پنجم جمعیت دنیا را در خود جای داده است، حتی کوچکترین شهرهای آن هم پر جمعیت و بزرگ هستند و معمولا بیشتر از 5 میلیون جمعیت دارند! من یک گردشگر هستم و تجربه قابل توجهی که از پرسه در شهرهای چینی یاد گرفتنم این بود که شما هیچ وقت تنها نیستید و حتی در کوچه های باریک و تنگ هم مردمانی را پیدا می کنید که در بالکن هایشان روی جایگاه نشسته اند و شاید به نظرتان کمی ناخوشایند باشد اما باعث می گردد که در تمام طول سفر احساس امنیت داشته باشید مخصوصا اگرتنها باشید. در این نوشتار از خبرنگاران، 16 عکس جالب از سفر 3 ماهه این گردشگر را برای شما آماده نموده ایم. با ما همراه باشید:

زندگی در چین از لنز دوربین یک جهانگرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

خیابان های مملو از جمعیت Xian

Xian شهر شلوغ و بی نظمی است و چون دروازه ورود به جاذبه ارتش تراکوتا (Terracotta Army) است، توریست های زیادی مدام در خیابان ها در حال رفت و آمد هستند.

دالیان- هنگ کنگ شمال شرقی چین

دالیان (Dalian) که به آن هنگ کنگ شرق هم می گویند، با آسمان خراش های بی شمارش و حس غربی ای که دارد، شناخته شده است. میدان وسیع و بزرگ Xinghai در این منطقه باعث شده تا هنگام ورود به شهر، حس خوشایندی به شما دست دهد.

زندگی سنگین شهری در شانگهای

اگر چه شانگهای مناطق مسکونی خوب زیادی دارد اما می توان گفت در بیشتر مناطق شهر، بی نظمی کامل به چشم می خورد. در پس زمینه این عکس می توانید برج شانگهای را ببینید که ساخته شده است که دومین ساختمان بلند جهان بعد از برج خلیفه در دبی است.

فرهنگ کافه گردی در Qingdao

من به وسیله یک دوست مشترک به صاحب این کافه معرفی شدم و وقتی با او ملاقات کردم به من گفت فرهنگ کافه گردی به شدت در Qingdao در حال رشد است. در سال های اخیر، تعداد کافه ها در یکی از خیابان های Qingdao به تنهایی، از 3 تا به 20 تا رسیده است. Qingdao یکی از مترقی ترین شهرهای چین از نظر من است.

افق در نزدیکی میدان تیانانمن در بیجینگ

تیاتاتمن یکی از بزرگترین میدان های جهانست و با قرار گیری شهر ممنوعه که در نزدیکی آن واقع شده است، جمعیت شلوغی از توریست ها را به خود جمع نموده و همین باعث ترافیک در این منطقه شده است. البته در عکس زیر، می توانید افق زیبایی با خلوتی نسبی را ببینید. زندگی در چین واقعا با جاهای دیگر جهان تفاوت دارد…

ترکیب فرهنگی منحصر بفرد در قسمت مسلمان نشین Xian

منطقه مسلمان نشین در Xian واقعا اتمسفر خوبی دارد. خیابان های کوچکی که پر از رستوارن های کوچک هستند و غذاهای حلال را سرو می نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 418

به "زندگی در چین از لنز دوربین یک جهانگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی در چین از لنز دوربین یک جهانگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید