سرمایه گذاری گسترده رنو برای فراوری خودروهای برقی

به گزارش مجله ابوذریون، شرکت رنو درصدد راه اندازی بخشی مجزا برای فراوری خودروهای برقی است که این قسمت کاملا با بخش فراوری خودروهای دارای موتورهای احتراقی متفاوت خواهد بود.

سرمایه گذاری گسترده رنو برای فراوری خودروهای برقی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، رنو به طور جدی در پی ایجاد بخش های جداگانه برای فراوری خودروهای برقی و مجهز به موتور احتراقی است. زیرا بیم دارد در صورت تضعیف توانایی های این شرکت برای فراوری خودروهای برقی توان تامین درآمدهای آن به خطر بیفتد.

این خودروساز فرانسوی نتیجه تحقیق استراتژیک خود را در این زمینه در روز آدینه منتشر کرد که بر اساس آن رنو در حال حاضر در حال تسریع کوشش ها برای مذاکره با شرکت هایی مانند تسلا و فولکس واگن است که ارزش سهام آنها با حرکت به سمت فراوری خودروهای الکتریکی افزایش یافته است.

راه اندازی دو واحد جداگانه برای فراوری خودروهای دارای موتورهای احتراقی و خودروهای هیبریدی باعث می گردد تا توان عملیاتی رنو نیز بیشتر گردد. اسپانیا مهمترین مرکز رنو برای فراوری پیشرانه هیبریدی است و این شرکت موتورهای احتراقی را از رومانی، ترکیه و کره جنوبی نیز تامین می نماید.

در عین حال دولت های اروپایی نیز خودروسازان این قاره را برای فراوری خودروهایی با موتورهای برقی یا هیبریدی تحت فشار گذاشته اند. هدف آن است که تا سال 2030 تمامی خودروهای فراوریی در قاره اروپا برقی باشند. امید می رود از این طریق انتشار گاز کربن در قاره اروپا تا سال 2040 کاهش چشمگیری یابد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2167

به "سرمایه گذاری گسترده رنو برای فراوری خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری گسترده رنو برای فراوری خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید