شرکت میتسوبیشی از اولین هواپیمای مسافربری خود رونمایی کرد

به گزارش مجله ابوذریون، اولین هواپیمای مسافربری میتسوبیشی

در جهانی مدرن امروز، کسی نیست که نام میتسوبیشی را تا به حال نشنیده باشد، یکی از پیروز ترین شرکت های خودرو سازی ژاپنی که با ارائه خودروهای با کیفیت توانسته جایگاه خوبی در جهان بدست بیاورد. حالا این شرکت وارد عرصه ساخت هواپیما شده است و در نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی پاریس، از اولین هواپیمای خود رونمایی کرد. با جزییات این خبر همراه خبرنگاران باشید:

شرکت میتسوبیشی از اولین هواپیمای مسافربری خود رونمایی کرد

شرکت صنایع سنگین میتسوبیشی (MHI)، چند روز قبل از اولین هواپیمای مسافربری ساخت ژاپن، در نمایشگاه بین المللی پاریس رونمایی کرد. این هواپیما، MRJ 477 نام دارد و اولین هواپیمای مسافربری این کشور در 50 سال گذشته محسوب می گردد.

آقای شونیچی میاناگا که رئیس شرکنت صنایع سنگین میتسوبیشی است در روز مراسم رونمایی از MRJ 477 گفت: در گذشته شرکت ما سطح کارشناسی مورد قبولی برای فراوری هواپیماهایی که طبق استانداردهای بین المللی باشد را نداشت، اما امروزه اوضاع تغییر نموده است. این شرکت همه کوشش خود را نموده و بعد از سال ها کوشش به وسیله آزمون و خطا توانسته این موفقیت بزرگ را به دست بیاورد.

علیرغم اینکه شرکت صنایع سنگین میتسوبیشی گفته است که تحویل هواپیماها را تا سال 2020 به تاخیر می اندازد، هواپیمای MRJ 477 در آمریکا چند پرواز آزمایشی را انجام داده است که کاملا عملکرد موفقی داشته است و حالا تعدادی از خطوط هوایی آمریکا، ژاپن و چند کشور دیگر، از این هواپیما سفارش داده اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2159

به "شرکت میتسوبیشی از اولین هواپیمای مسافربری خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت میتسوبیشی از اولین هواپیمای مسافربری خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید