شوک سنگین کمیته اخلاق به داور ایرانی

به گزارش مجله ابوذریون، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آرای قطعی خود را در چند پرونده صادر کرد که این آرا به توضیح زیر است:

شوک سنگین کمیته اخلاق به داور ایرانی

* با اعلام کمیته اخلاق رای محکومیت صادره علیه سید مجید (نیما) شهیدی شهری به عنوان مدیر رسانه باشگاه شهر خودرو مشهد، قطعی شده است. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

* رای محکومیت صادره علیه علی اکبر برکاتی، داور فوتبال قطعی شده و نامبرده به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و 6 ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم است. بر همین اساس فعالیت برکاتی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از این کمیته امکان پذیر خواهد بود.

* رای محکومیت رامین باراندوزی، رییس دپارتمان داوری استان آذربایجان غربی قطعی شده و وی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. ادامه فعالیت وی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از این کمیته امکان پذیر خواهد بود.

* با اعلام کمیته اخلاق رای محکومیت سید جواد منافی، مربی باشگاه نساجی مازندران قطعی اعلام شد. وی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است و ادامه فعالیت منافی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از این کمیته امکان پذیر خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2318

به "شوک سنگین کمیته اخلاق به داور ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک سنگین کمیته اخلاق به داور ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید