طباطبایی: بعید می دانم تغییرات خاصی در نفرات المپیکی ایجاد گردد، کمیته ملی المپیک تقریبا همه هزینه های درمانی عباسعلی را پرداخت کرد

به گزارش مجله ابوذریون، رئیس فدراسیون کاراته گفت: فدراسیون جهانی کاراته بهمنیار و گنج زاده را به عنوان نفرات المپیکی اعلام نموده است و بعید می دانم با تعویق المپیک نیز تغییری در نفرات المپیکی ایجاد گردد.

طباطبایی: بعید می دانم تغییرات خاصی در نفرات المپیکی ایجاد گردد، کمیته ملی المپیک تقریبا همه هزینه های درمانی عباسعلی را پرداخت کرد

به گزارش خبرنگاران، حسن طباطبایی در گفت وگو با برنامه رکورد شبکه سوم سیما در مورد بازگشت حمیده عباسعلی از آلمان به ایران و شرایط او گفت: عباسعلی در آلمان توسط دکتر امینی عمل جراحی موفقیت آمیزی داشت و پس از فیزیوتراپی دوران نقاهت خود را تا حدود زیادی پشت سر گذاشته است. عباسعلی مشکل خاصی برای تمرین ندارد اما به دلیل تعویق رقابت های المپیک با تشخیص پزشک خود درصد ریسک را پایین آورده و میخواهد بعد از دوران کرونا آرام آرام تمرینات خود را شروع کند.

وی در مورد تامین هزینه های عمل جراحی حمیده عباسعلی گفت: باید از صالحی امیری رئیس کمیته المپیک، کیکاوس سعیدی خزانه دار کمیته المپیک، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی که دست به دست هم دادند و شرایط جراحی عباسعلی را در آلمان فراهم کردند، تشکر کنم. کمیته المپیک بخش اعظم هزینه های درمانی عباسعلی را تامین کرد.

رئیس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که با توجه به تعویق المپیک تغییری در شرایط گنج زاده و بهمنیار که به عنوان نفرات المپیکی کاراته ایران معرفی شدند، ایجاد خواهد شد یا نه، گفت: آن چیزی که فدراسیون جهانی به ما اعلام نموده تا به امروز و بر اساس رنکینگ، سارا بهمنیار و سجاد گنج زاده به عنوان نفرات المپیکی انتخاب شدند. یک مسابقه کسب سهمیه المپیک در رنکینگ متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد اما چیزی که WKF اعلام نموده همین است و بعید می دانم تغییر خاصی در رنکینگ المپیک اعمال گردد اما شاید با توجه به تعویق المپیک اتفاق دیگری بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1082

به "طباطبایی: بعید می دانم تغییرات خاصی در نفرات المپیکی ایجاد گردد، کمیته ملی المپیک تقریبا همه هزینه های درمانی عباسعلی را پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: بعید می دانم تغییرات خاصی در نفرات المپیکی ایجاد گردد، کمیته ملی المپیک تقریبا همه هزینه های درمانی عباسعلی را پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید