طراحی جدید گوشی های سامسونگ در راه است ، سرنوشت نمایشگرها تغییر می کند ، احتمال جا به جایی دوربین های سلفی

به گزارش مجله ابوذریون، سامسونگ در حال کار روی ایده ای است که از طریق آن دوربین های هوشمند و کوچک را به بخش زیرین نمایشگر می فرستد و هدف از این طراحی ایجاد یک تلفن تمام عیار است.

طراحی جدید گوشی های سامسونگ در راه است ، سرنوشت نمایشگرها تغییر می کند ، احتمال جا به جایی دوربین های سلفی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها بر خلاف سال های گذشته که دکمه های بزرگ، صفحه نمایش های شلوغ و پر زرق و برق در بورس بود، همه به دنبال گوشی هایی ظریف و با صفحه نمایش های خلوت می گردند.

اما مشکل این است که بسیاری از پیشرفت های دنیای تکنولوژی مثل اسکنر اثر انگشت فضایی از گوشی را در اختیار می گیرند. تعدد دوربین ها نیز از دیگر مواردی است که گوشی ها را شلوغ می کند. بر همین اساس است که دوربین های پاپ آپ (دوربین های جهنده ای که در هنگام استفاده ظاهر و پس از آن به جای خود بر می گردند) در حال رایج شدن بین برندهای مختلفند.

اما خوشبختانه، به نظر می رسد انتظار برای حل این نوع مسائل طولانی نخواهد بود چرا که سامسونگ در حال حاضر روی یک دوربین هوشمند با دوربین زیر نمایشگر کار می کند. این اطلاعات ابتدا از منابعی آگاه به دست آمد و سپس توسط معاون رئیس گروه تحقیق و توسعه نمایشگرهای شرکت؛ یانگ بونگ-دوک و در حال حاضر توسط رسانه های کره ای نیز تایید شده است.

صنعت گوشی های هوشمند در حال حاضر راهکار های مختلفی برای مخفی کردن یا صرفه جویی در سایر اجزای سخت افزاری حیاتی که به طور سنتی در جلوی گوشی وجود دارد (بلندگوها، سنسورهای روشنایی، اسکنر اثر انگشت و ...) در پیش گرفته است. اما دوربین های سلفی را می توان آخرین بخش از تغییراتی دانست که باید انجام شوند.

متأسفانه منبع هنوز تعیین نیست سامسونگ چه برنامه ای دارد، اما ظاهرا فناوری جدید این شرکت شامل حذف منطقه ای است که به سلفی بگیران اختصاص دارد و البته ما مشتاقیم بدانیم برنامه سامسونگ برای حذف دوربین دقیقا چیست.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 227

به "طراحی جدید گوشی های سامسونگ در راه است ، سرنوشت نمایشگرها تغییر می کند ، احتمال جا به جایی دوربین های سلفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی جدید گوشی های سامسونگ در راه است ، سرنوشت نمایشگرها تغییر می کند ، احتمال جا به جایی دوربین های سلفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید