طرز تهیه املت با پنیر پنج ستاره آمل ؛ صبحانه سه سوته و خوشمزه

به گزارش مجله ابوذریون، همان طور که می دانید، مهم ترین وعده غذایی ما صبحانه است. بنابراین چه بهتر است با ایجاد تنوع در این وعده غذایی، یک صبحانه کامل از نظر ارزش غذایی و خوشمزه را میل کنیم. با طرز تهیه املت با پنیر پنج ستاره آمل با ما همراه باشید.

طرز تهیه املت با پنیر پنج ستاره آمل ؛ صبحانه سه سوته و خوشمزه

پنیر پنج ستاره آمل کلاسیک با پنیرهای سفید معمولی تفاوت دارد و طعمی نو و مطلوب تر و خامه ای تر ارائه می کند. مواد تشکیل دهنده این پنیر در حین فرآوری مجدداً پاستوریزه می شوند و پروتئین های موجود در این پنیر به مراتب نسبت به پنیر های دیگر قابلیت جذب بیشتری دارند. پس از پاستوریزه شدن، کلیه مراحل تهیه محصول با دستگاه های اتوماتیک است. این پنیر از مجموعه پنیرهای پروسس فرآوری شده کاله است که از ترکیب ویژه ای از مجموعه پنیرهای پنج ستاره آمل تهیه شده است. سایر پنیرهای خانواده پنج ستاره آمل عبارتند از پنیر زیره، پنیر گردویی، پنیر خیکی، پنیر کم چرب و پنیر گوسفندی که هر کدام از این ها را که بخواهید می توانید روی میز صبحانه ایرانی تان در کنار گوجه، خیار و نان داغ سرو کنید و از طعم متفاوت و منحصر به فردشان لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه املت با پنیر پنج ستاره صبحانه آمل

  • گوجه فرنگی چهار عدد
  • پنیر پنج ستاره آمل کلاسیک خرید آنلاین 200 گرم
  • قارچ 300 گرم
  • فلفل دلمه ای یک عدد
  • پیاز میانه دو عدد
  • تخم مرغ چهار عدد
  • نمک و فلفل و روغن به مقدار لازم

طرز تهیه املت با پنیر پنج ستاره آمل

مرحله اول

برای تهیه این املت سه سوته گوجه فرنگی، پیاز، فلفل و قارچ را ریز خرد کنید. یک تابه برداشته و پیاز و فلفل دلمه ای را در مقداری روغن تفت دهید. مقداری نمک و فلفل و ادویه بریزید. گوجه خرد شده و قارچ را اضافه کرده و خوب تفت دهید تا آب گوجه و قارچ کاملا تبخیر شود. دقت کنید که اگر در این مرحله آب قارچ و گوجه کاملا گرفته نشود، املت آب انداخته و طعم خوبی نمی گیرد.

مرحله دوم

پنیر پنج ستاره آمل را به مربع های کوچک برش داده، و طوری به تابه اضافه کنید تا همه جای آن پخش شود. سپس خیلی آرام هم بزنید تا پنیر و سایر مواد با هم مخلوط شوند. در ادامه تخم مرغ ها را در یک کاسه هم بزنید و به تابه اضافه کنید. در تابه را گذاشته و هر چند دقیقه یکبار لابه لای املت را با قاشق باز کنید تا املت کاملا بپزد. این املت خوشمزه را می توانید به عنوان یک صبحانه یا شام حاضری میل کنید. نوش جان!

منبع: کتاب کاله
انتشار: 15 شهریور 1401 بروزرسانی: 15 شهریور 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2276

به "طرز تهیه املت با پنیر پنج ستاره آمل ؛ صبحانه سه سوته و خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه املت با پنیر پنج ستاره آمل ؛ صبحانه سه سوته و خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید