فولکس واگن رقیب تسلا می گردد ، افتتاح کارخانه در شانگهای ، کوشش برای ساخت خودرو الکتریکی

به گزارش مجله ابوذریون، گروه خودروسازی فولکس واگن کارخانه ای نو برای فراوری خودروهای الکتریکی در نزدیکی شانگهای افتتاح خواهد نمود. این شرکت به زودی رقیب جدی تسلا خواهد شد.

فولکس واگن رقیب تسلا می گردد ، افتتاح کارخانه در شانگهای ، کوشش برای ساخت خودرو الکتریکی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این مرکز نو سازگار با محیط زیست خواهد بود و البته وسایل نقلیه را روی پلت فرم تمام الکتریکی ایجاد خواهد نمود.به نظر می رسد خودروهای الکتریکی در چین در مسیر پیشرفت هستند و تعداد زیادی از شرکت ها برای فعالیت در این حوزه مایلند.

جالب است بدانید که هر دو شرکت تسلا و فولکس واگن برای ساخت خودرو تا سال 2020 برنامه ریزی نموده اند. هربرت دیس، رئیس هیئت مدیره گروه فولکس واگن در بیانیه ای گفت: به وسیله پلت فرم MEB که نوترین سیستم فولکس واگن است، ما قادر خواهیم بود به راحتی وسایل نقلیه پیشرفته ای را برای مشتریان چینی خود در مقیاس وسیع فراوری کنیم. گروه فولکس واگن و شرکای سرمایه گذار مشترک چینی، همیشه بر تحرک پایدار تمرکز نموده و تحول صنعت خودرو در چین و در سراسر دنیا را رشد می دهند. به این ترتیب، ما بر اهمیت بازار چین برای گروه فولکس واگن تاکید می کنیم.

کارخانه فولکس واگن برای کاهش آلودگی های زیست محیطی با 27 تکنولوژی متفاوت برای کاهش آلودگی های آب، فراوری دی اکسید کربن و صرفه جویی در انرژی کوشش می نماید.

با این تفاسیر به نظر می رسد تسلا یک رقیب جدی در منطقه دارد و باید نگران این رقیب باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2320

به "فولکس واگن رقیب تسلا می گردد ، افتتاح کارخانه در شانگهای ، کوشش برای ساخت خودرو الکتریکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس واگن رقیب تسلا می گردد ، افتتاح کارخانه در شانگهای ، کوشش برای ساخت خودرو الکتریکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید