فیلم ایرانی در پانورامای برلین، رقابت ماهی سرخ شده برای خرس کریستال

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، در این فهرست که شامل 34 فیلم است، پریدن از ارتفاع کم ساخته حامد رجبی به عنوان فیلمی از ایران جای دارد.

فیلم ایرانی در پانورامای برلین، رقابت ماهی سرخ شده برای خرس کریستال

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

این فیلم با بازی نگار جواهریان، رامبد جوان، محمود بهروزیان، مهری آل آق، صدف احمدی، سعید اشتیاقی، شفق شکری، افشین لیاقت، علی اکبر مددی مهر، امیر حسین آصفی و ژیلا دایی ساخته شده است. خلاصه داستان این فیلم چنین است: نهال که چهار ماهه حامله است، ناگهان می فهمد که جنین در شکمش مرده است. سکوت می نماید و تصمیم می گیرید از این ماجرا به کسی چیزی نگوید.

خون آبی یک فیلم بلند برزیلی از لیریو فریرا فیلم افتتاحیه بخش پانوراما در پنجم فوریه خواهد بود. دو فیلم بلند دیگر برزیلی شامل غیبت از چیکو تکسرا و فیلم مادر دوم ساخته آنا مویلارت نیز در بخش پانوراما نمایش داده می شوند.

خارج از دست من ساخته تاکشی فوکوناگا برای اولین نمایش جهانی اش در این بخش اکران می گردد. درامی از تایلند با عنوان چطور در چکرز برنده شویم از جاش کیم، جوانی نکتی ساخته سیبس شونگوی لامر از آفریقای جنوبی و پروانه ساخته مارکو برگز از آرژانتینی در کنار باغ وحش دست آموز فیلمی از مایکا مگی کارگردان آلمانی نیز در همین بخش به نمایش در می آیند.

پانوراما اسامی نهایی فیلم های بخش غیرداستانی مستند را هفته آینده اعلام می نماید.

فیلم کوتاه ماهی سرخ شده به کارگردانی لیلا خلیل زاده نیز در بخش فیلم کوتاه بخش بچه ها جشنواره برلین حضور خواهد یافتاین فیلم انیمیشن، داستان یک ماهی را روایت می نماید که پس از سرخ شدن آرزو دارد به دریا بازگردد. آرزوی او محقق می گردد هرچند او مجبور می گردد تا چشمش را بر چیزهایی ببندد و بعضی چیزها را هم فراموش کند. جایزه این بخش از جشنواره فیلم برلین خرس کریستال و مبلغ نقدی 2500 یورو است.

شصت و پنجمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ 5 تا 15 فوریه (16 تا 26 بهمن) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 427

به "فیلم ایرانی در پانورامای برلین، رقابت ماهی سرخ شده برای خرس کریستال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ایرانی در پانورامای برلین، رقابت ماهی سرخ شده برای خرس کریستال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید