قلعه نویی: به دنبال کسب 3 امتیاز بازی تراکتور هستیم

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: امیدواریم با یک بازی منطقی و خوب بتوانیم 3 امتیاز این ملاقات را کسب کنیم.

قلعه نویی: به دنبال کسب 3 امتیاز بازی تراکتور هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیر قلعه نویی در مصاحبه قبل از بازی تیمش مقابل تراکتور گفت: بازی تراکتور و سپاهان از اهمیت خاصی برخوردار است هم به لحاظ جدولی و هم به لحاظ قدمت بازی 2 تیم و فوتبال ایران حساب ویژه ای روی این بازی نموده است و اگر هواداران هم حضور داشتند که جایشان در این بازی خالی است و من دلم برای پرشور ها تنگ شده است، بازی جذابیت بیشتری را می داشت.

وی گفت: من خوشحالم هر 2 تیم فوتبالی و زیبا بازی می نمایند و بازی بسته ای ارائه نمی دهند و ما امیدواریم با یک بازی منطقی و خوب 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان اضافه کرد: تیم تراکتور خط هافبک خوبی دارند و کوشش می کنیم با یارگیری، میانه میدان را در دست گرفته و خط هافبک این تیم را از کار بیاندازیم و به هدف مان دست یابیم.

قلعه نویی گفت: با شرایطی که کی روش استنلی دارد، 2 هفته به وی استراحت دادیم و برای ما سلامتی بازیکنان مهم تر از هر چیزی است و کی روش را نخواهیم داشت و محسن مسلمان هم در این بازی غایب خواهد بود و بقیه بازیکنان در بازی مقابل تراکتور داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1269

به "قلعه نویی: به دنبال کسب 3 امتیاز بازی تراکتور هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: به دنبال کسب 3 امتیاز بازی تراکتور هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید