مالزی وارد گردشگری زیبایی شد

به گزارش مجله ابوذریون، گردشگری زیبایی مالزی

کشور مالزی برای گردشگری سال 2019 خود نام پروژه مای بیوتی را به عنوان برند سال انتخاب نموده است تا بتواند به این طریق موجب جذب گردشگرانی گردد که به دنبال پیدا کردن راه هایی برای زیبایی و جوانی می باشند. مای بیوتی عنوان برندی است که برای گردشگری زیبایی مالزی در سال 2019 انتخاب شده است. این نوعی از گردشگری بوده و به عنوان زیر مجموعه ای از گردشگری سلامت شناخته می گردد. مالزی با ورود به این نوع از گردشگری، سعی دارد کسانی را که در پی کشف راهی برای دست یابی به زیبایی هستند به کشور خود جذب کند. با خبرنگاران همراه شوید تا در خصوص گردشگری زیبایی مالزی و برنامه های مرتبط با آن بیشتر بدانیم.

مالزی وارد گردشگری زیبایی شد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

نماینده وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی که همچنین نماینده دولت در پروژه توسعه گردشگری زیبایی مالزی با نام دانگ وانگ کنگ، با اشاره به اینکه مالزی جزء 5 مقصد برتر جهانی است گفت: آمارها نشان داده که در حال حاضر بیش از 2 میلیون و 500 هزار گردشگر به طور سالانه از مالزی بازدید می نمایند. دولت مالزی میخواهد این مقدار را برای سال 2019 و 2020 به 6 میلیون نفر افزایش داده و برانامه ریزی برای جذب بخشی از این گردشگران در راستای گردشگری زیبایی و تندرستی خواهند بود. بر اساس آنچه او گفته است، مای بیوتی به عنوان یک پروژه دولتی از جانب وزارت توریسم مالزی در حال انجام بوده و این اطمینان را به توریست ها می دهد که بتوانند اعتماد نمایند. چرا که این پروژه زیر مجموعه ای از یک سازمان دولتی در مالزی بوده و این در حقیقت مهر تاییدی بر انجام این فعالیت است.

دانگ وانگ کنگ، نماینده وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی با تاکید بر اینکه مالزی در صدد آن است که این پروژه را در تمام خاورمیانه معرفی کند، شرح داد: در کشور ایران نیز یکی از شرکت های خدمات مسافرتی به عنوان نماینده مالزی برای جذب گردشگران در این خصوص بر خواهد آمد. با توجه به اینکه مالزی کشور پیشرفته ای در زمینه جوان سازی است، با امکانات و تسهیلاتی که ارائه می نماید می تواند گردشگران بسیاری را از این طریق جذب کند. قائم مقام وزارت گردشگری مالزی درباره قیمت پکیج های سفر در این خصوص یادآور شد: قیمت در صنعت گردشگری زیبایی مالزی تنوع قیمتی بسیاری وجود دارد. در حال حاضر نمی توان گفت که کدام یک از این محصولات می تواند با نرخ هایی که در ایران وجود دارد رقابت کند. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که در این حوزه قیمت ملاک اساسی برای تشخیص نبوده بلکه فرد در جهت زیباتر شدن و یا سلامت، خود را به کسی سپرده که توقع دارد بهترین خدمات را از طرف او دریافت کند، بنابراین در این میان بحث پول احتمالا در گزینه های بعدی قرار خواهد گرفت.

گردشگری تندرستی و بیوتی یک موضوع جهانی بوده و کشورمان ایران نیز در کوشش است تا این صنعت جدید را به درستی تبلیغ و معرفی کرده و در جهت گسترش آن فعالیت نماید. وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارند که به مقوله گردشگری سلامت و درمانی همانند گردشگری زیبایی مالزی هم وارد شوند توضیح داد: توریسم سلامت در واقع شامل 2 شاخه توریسم زیبایی و درمانی می گردد. شاخه درمانی که به بیماری ها ارتباط پیدا می نماید همانند جراحی قلب، چشم، زانو و… است و کشور مالزی نیز در سال آینده میلادی قصد ندارد در این زمینه وارد گردد اما ما هم همانند آن قصد داریم در حوزه جراحی های زیبایی وارد شده و از این طریق به جذب گردشگر بپردازیم.

به گفته نماینده گردشگری زیبایی مالزی و همچنین پروژه بیوتی که در ایران حضور داشته است، قرار است این برنامه نیز در سال آینده در ایران نیز راه اندازی گردد. چنانکه به طور همزمان در کنار مای بیوتی مالزی، مای بیوتی ایران نیز راه اندازی شده و با همان گواهینامه با همکاری وزارت بهداشت و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران این پروژه راه اندازی می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 437

به "مالزی وارد گردشگری زیبایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی وارد گردشگری زیبایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید