مانور ضد زیردریایی پیشرفته ناتو در ایتالیا

به گزارش مجله ابوذریون، وزارت دفاع آمریکا امروز (دوشنبه) اظهار داشت، کشتی ها، زیردریایی ها، هواپیماها و پرسنلی از 9 کشور متحد در مدیترانه برای جنگ پیشرفته ضد زیردریایی (ASW) و رزمایش جنگی ضد سطح به میزبانی ایتالیا همگرا شده اند.

مانور ضد زیردریایی پیشرفته ناتو در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور عید ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دریاسالار اندرو بورچر، فرمانده زیردریایی ناتو در این بیانیه گفت: رزمایش سالانه ضد جنگ زیردریایی ناتو تحت عنوان داینامیک مانتا (Dynamic Manta) همچنان یکی از چالش برانگیزترین تمرین ها و فرصتی عالی برای نیروهای دریایی کشورهای عضو ناتو برای تمرین و ارزیابی مهارت های جنگ ضد سطح و ضد زیردریایی خود در یک محیط چالش برانگیز است.

در این بیانیه آمده است: ایتالیا به عنوان کشور میزبان، از تأسیسات بندر کاتانیا، پایگاه هلی کوپتر کانتینا و ایستگاه هوایی نیروی دریایی سیگونلا و همچنین عملیات سوختگیری، یاری پزشکی و اسکان پرسنل از پایگاه دریایی آگوستا، پشتیبانی عملیاتی و لجستیکی ارائه خواهد داد.

براساس این بیانیه، زیردریایی های فرانسه، یونان، ایتالیا و ترکیه تحت فرمان فرماندهی زیردریایی ناتو قرار است به کشتی هایی از کانادا، فرانسه، یونان، ایتالیا، اسپانیا و ترکیه بپیوندند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 925

به "مانور ضد زیردریایی پیشرفته ناتو در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور ضد زیردریایی پیشرفته ناتو در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید