مدارس منطقه سیستان دوشنبه تعطیل شد

به گزارش مجله ابوذریون، براثر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک فردا دوشنبه تمامی مدارس شهرستان های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز تعطیل است.

مدارس منطقه سیستان دوشنبه تعطیل شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براثر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک فردا دوشنبه تمامی مدارس شهرستان های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز تعطیل است.

مجید محبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از عصر یکشنبه شاهد باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شمالی این استان هستیم که با توجه به شدت این پدیده تا روز پنجشنبه فردا مدارس تمامی مقاطع پنج شهرستان استان تعطیل است.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات در منطقه سیستان فردا طبق روال هر روز تداوم دارد.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان وزش باد خیلی شدید همراه با طوفان گرد و خاک و کاهش دما از امروز یکشنبه منطقه ها شمالی این استان را در فرا گرفت.

محسن حیدری اظهارداشت: بروز این پدیده هواشناسی در این مدت موجب اختلال در عبور و مرور و لغو یا تأخیر در پروازهای شمال سیستان و بلوچستان می گردد.

وی تاکید نمود: لازم است شهروندان در زمان غبارآلود شدن هوا از ترددهای غیر ضروری در فضای باز پرهیز نمایند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: اطمینان حاصل کردن از استحکام سازه ها و پوشش گلخانه ها و کندوهای زنبور عسل از دیگر نکات مهم است که باید کشاورزان مدنظر قرار دهند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2376

به "مدارس منطقه سیستان دوشنبه تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس منطقه سیستان دوشنبه تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید