نجاری: به مدال آوری بانوان در بازی های آسیایی اندونزی امید زیادی داریم

به گزارش مجله ابوذریون، مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان گفت: ما امیدوار به مدال آوری بانوان در بازی های آسیایی 2018 هستیم و در بخش آقایان هم که مردان ایران از بهترین های آسیا هستند و پیش از این نیز کسب مدال نموده اند.

نجاری: به مدال آوری بانوان در بازی های آسیایی اندونزی امید زیادی داریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

امید نجاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص سطح مسابقات کاپ آسیا و عملکرد کمانداران در رشته کامپوند گفت: عملکرد تیم ملی کامپوند تقریبا راضی کننده بود، هر چند معتقدم نتایج می توانست بهتر باشد. در بخش انفرادی مردان و زنان دو مدال طلا توسط اسماعیل عبادی و پریسا براتچی کسب شد که نتیجه آن کسب سهمیه مسابقات جهانی لهستان در بخش انفرادی کامپوند زنان و مردان و میکس تیم بود.

وی در ادامه اضافه نمود: علاوه بر دو مدال طلا، یک مدال نقره در بخش تیمی آقایان و یک برنز در بخش میکس به دست آمد که مجوع مدال های ایران را به 4 مدال رساند و در مجموع نتایج ملی پوشان در کامپوند خوب بود.

مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان درخصوص شانس مدال آوری بانوان در بخش کامپوند و در بازی های آسیایی با توجه به مدال طلای براتچی در مسابقات تایلند، گفت: در بخش بانوان یک مدال طلا کسب شد و تیم کامپوند زنان در صندلی چهارم نهاده شد. با توجه به تمرینانی که کادر فنی در نظر گرفته و با توجه به برنامه ریزی های فدراسیون برای اردو، مهم ترین هدف تیراندازی با کمان کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 است. ما امیدوار به مدال آوری بانوان در بازی های آسیایی جاکارتا هستیم. در بخش آقایان هم که مردان ایران از بهترین های آسیا هستند و پیش از این نیز کسب مدال نموده اند.

وی درخصوص عملکرد کمانداران در رشته ریکرو نیز توضیح داد: در بخش ریکرو، جوان گرایی کردیم و اگر به اسامی ملی پوشان نگاه کنیم به جز صادق اشرفی هر 5 نفر کمانداران ما تقریبا از رده سنی جوانان به تیم اضافه شدند و در دور مقدماتی کاپ آسیا هم نتایج خوبی کسب کردند. ما امیدواریم در بخش ریکرو هم با برنامه های کادر فنی و فدراسیون تجربیات خوبی توسط کمانداران کسب گردد و روزبه روز شاهد رشد بیشتر ریکرو در بخش بانوان و آقایان باشیم و بتوانیم در بازی های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشیم و سپس سهمیه مناسبی برای المپیک 2020 کسب کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 469

به "نجاری: به مدال آوری بانوان در بازی های آسیایی اندونزی امید زیادی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاری: به مدال آوری بانوان در بازی های آسیایی اندونزی امید زیادی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید