نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی تبریز به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش مجله ابوذریون، دبیر نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی تبریز از برگزاری اختتامیه این رویداد در روزهای 11 و 12 دی ماه سال جاری خبر داد.

نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی تبریز به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرآنلاین، وحید فولادوند در خصوص آیین اختتام نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی تبریز، اظهار کرد: این رویداد در روزهای 11 و 12 دی ماه سال جاری ساعت 18 در سالن استاد صیامی سینما ناجی با حضور اهالی فرهیخته استان آذربایجان شرقی و معرفی نفرات برتر به کار پایان می دهد.

وی با اشاره به تعداد آثار دریافت شده در این جشنواره توضیح داد: جمعا 97 اثر توسط دبیرخانه نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی تبریز دریافت شده که از بین آنها 70 اثر در بخش آزاد، 8 اثر در بخش اقتباسی، 18 اثر در بخش ویژه و یک اثر در بخش جنبی است.

به گفته فولادوند، آقایان اکبر شریعت، فرهود بحری کرمی و خانم مریم امینی داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را بر عهده داشتند.

وی از برگزاری کارگاه فیلمنامه نویسی در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: روز 11 دی ماه کارگاه آموزشی با عنوان اقتباس ادبی در سینما با تدریس حسین پورستار و عبدالمجید نجفی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است نخستین دوره جشنواره فیلم نامه نویسی تبریز در راستای تحقق فعالیت های فرهنگی و هنری و به منظور ارتقای سطح هنری با هدف ایجاد جیان سازی برای تولید و نیز توسعه و ترویج فیلم نامه نویسی به عنوان رشته پایه در امر فیلم سازی و زیرساخت تولید فیلم برگزار می شود.

گفتنی است آیین اختتام نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی تبریز روز 12 دی ماه سال جاری ساعت 18 در سالن استاد صیامی سینما ناجی برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 771

به "نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی تبریز به ایستگاه پایانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی تبریز به ایستگاه پایانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید