نوبت بندی تحویل متقاضیان خودروهای داخلی انجام شد

به گزارش مجله ابوذریون، بر همین اساس متقاضیان خرید خودرو می توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود آگاه شوند.

نوبت بندی تحویل متقاضیان خودروهای داخلی انجام شد

متقاضیان خرید خودرو می توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از نوبت بندی تحویل خودروهای خود آگاه شوند.

به گزارش خبرنگاران ، هم زمان با ارسال نامه حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان به مدیران عامل 27 بانک و مؤسسه اعتباری در برطرف مسدودی وجوه حساب های وکالتی متقاضیان خرید خودرو، اولویت بندی تحویل تعدادی از خودرو های فراوری داخل انجام شد.

البته فرهیدزاده هم تأکید نموده است که باعنایت به انجام اولویت بندی طرح متقاضیان خرید خودرو های فراوری داخل به وسیله سامانه یکپارچه فروش و حسب تصمیمات متخذه، مقرر شد تمامی بانک های عامل نسبت به برطرف مسدودی حساب وکالتی به مبلغ یکصد میلیون تومان، مربوط به طرح فروش خودرو های داخلی به نام این سازمان، اقدام نمایند.

بر همین اساس متقاضیان خرید خودرو می توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود آگاه شوند.

در زمان حاضر ورود به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو ممکن نیست و متقاضیان بعدازظهر می توانند با درج رمز عبور خود از زمان تحویل خودروهای ثبت نامی اطلاع کسب نمایند.

به گزارش تسنیم، قیمت خودروهایی که در طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی عرضه شده اند و به فروش می رسند، براساس قیمتِ روز اعلامی به وسیله شورای رقابت خواهد بود و فهرست نو قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو در سایت این شرکت ها واقع شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2375

به "نوبت بندی تحویل متقاضیان خودروهای داخلی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبت بندی تحویل متقاضیان خودروهای داخلی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید