هتل آماری رزیدنس بانکوک

به گزارش مجله ابوذریون، قطارهای سیار که در قلب بانکوک قرار دارند ، امکانات پیشرفته و خدمات جامع ارائه می دهند که با استفاده از روش های سنتی زندگی خانگی با خدمات افسانه ای Amaris زندگی می نمایند . قطارهای کشوری در حالت ایده آل برای درمان پزشکی در بیمارستان مجاور شهر بانکوک قرار دارند . الامیری در بانکوک ، 129 محل سکونت مدرن از کارگاه تا دو خوابه را به خود اختصاص می دهد .

هتل آماری رزیدنس بانکوک

این محل مسکونی مجهز به امکانات مدرن مجهز و مجهز به امکانات مدرن است که دارای مناطق مسکونی و ناهارخوری وسیع، مناطق کاری و تجهیز گردیده در کنار جاده نیو Petchburi، یک منطقه مرکزی رنگارنگ است، محل سکونت آن ها دسترسی آسان به مرکز تجاری بانکوک، جاذبه های گردشگری و بیمارستان بانکوک است.

سیستم مترو زیر این شهر در حال نزدیک شدن است، همان طور که این فرودگاه جدید فرودگاه است که فرودگاه بین المللی بانکوک سووارنابومی را به مرکز شهر متصل می نماید. سفری که برای تفریح و تفریح سفر می کنید، گزینه اقامت ایده آل شما برای اقامت کوتاه و طولانی در پایتخت پر جنب و جوش تایلند است.

که در کنار جاده نیو Petchburi در قلب شهر واقع گردیده اند، به راحتی به منطقه تجاری، جاذبه های گردشگری و بیمارستان بانکوک دسترسی دارند. سیستم مترو زیر این شهر در حال نزدیک شدن است، همان طور که پیوند فرودگاه است و فرودگاه بین المللی بانکوک سووارنابومی را به مرکز شهر متصل می نماید.

انتشار: 25 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 14

به "هتل آماری رزیدنس بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آماری رزیدنس بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید