تور گرجستان ارزان: هیات تجاری ایران برای حضور در نمایشگاه ساختمان تفلیس اعزام می گردد

به گزارش مجله ابوذریون، اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان، برای مشارکت در نمایشگاه ساختمان تفلیس هیاتی را به این کشور اعزام می نماید. این نمایشگاه از 30 اردیبهشت الی 2 خرداد امسال برگزار می گردد؛ این موضوع در نشست اخیر اتاق مشترک ایران و گرجستان با حضور اعضا مطرح شد.

تور گرجستان ارزان: هیات تجاری ایران برای حضور در نمایشگاه ساختمان تفلیس اعزام می گردد

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

در این نشست بعلاوه به پیشنهاد سیده فاطمه مقیمی، رئیس هیات مدیره اتاق مشترک ایران و گرجستان به منظور تحقق اهداف معین شده اتاق، مقرر شد کمیسیون های مرتبط با تخصص اعضا تشکیل گردد.

در ادامه حسین وثوقی، عضو هیات مدیره اتاق مشترک از برنامه ریزی برای اعزام هیات تجاری به نمایشگاه ساختمان تفلیس 30 اردیبهشت الی 2 خرداد امسال به وسیله اتاق مشترک اطلاع داد. به اعتقاد او مشارکت در این نمایشگاه فرصتی برای حضور در نشست های رودررو با فعالان مالی این کشور و مطالعه بازار است. به این ترتیب می توانیم با شناخت دقیق از ظرفیت های تجاری گرجستان برای توسعه فعالیت های تجاری و امکان سرمایه گذاری بهینه در این بازار، برنامه ریزی کنیم.

در این نشست فرصتی فراهم شد تا اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان به معرفی صنعت و توانمندی های تجاری خود در حوزه های تولیدی، صادراتی، حمل ونقل، گمرک و بعلاوه امور حقوقی و بین الملل بپردازند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2183

به "تور گرجستان ارزان: هیات تجاری ایران برای حضور در نمایشگاه ساختمان تفلیس اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: هیات تجاری ایران برای حضور در نمایشگاه ساختمان تفلیس اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید