واکسن کرونا قبل از سرانجام سال آماده می شود

به گزارش مجله ابوذریون، واکسن بالقوه کووید 19 محصول همکاری مشترک شرکت های بایونتک و Pfizer ممکن است تا خاتمه سال 2020 آماده شود.

واکسن کرونا قبل از سرانجام سال آماده می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وبسایت nairametrics، براساس گزارش اختصاصی وال استریت ژورنال و به نقل از مدیر ارشد اجرایی شرکت بایونتک، واکسن بالقوه کووید-19 محصول همکاری مشترک این شرکت با شرکت Pfizer ممکن است تا سرانجام سال 2020 آماده شود.

مدیر ارشد اجرایی شرکت بیوتکنولوژی آلمانی BioNTech اعلام کرده است که این شرکت و همکارش شرکت Pfizer آماده دریافت تاییدیه نظارتی برای واکسن کووید 19 هستند.

شرکت بیوتکنولوژی آلمانی که با Pfizer در تهیه واکسن ویروس کرونا همکاری می کند، اطمینان دارد که واکسن ضد کرونای آنها تا سرانجام سال تأییدیه را دریافت و آماده مصرف خواهد شد.

Ugur Sahin، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت BioNTech گفت:چند صد میلیون دوز از واکسن ضد کرونا حتی قبل از تصویب و بیش از 1 میلیارد تا سرانجام سال 2021 تولید می شود.

طبق گزارش قبلی از رویترز، Pfizer و BioNTech قرار است تا سرانجام سال 2020 تا 100 میلیون دوز واکسن و 1.2 میلیارد دوز دیگر تا سرانجام سال 2021 تولید کنند.

یادآوری می شود، هفته گذشته دولت آمریکا 1.6 میلیارد دلار به شرکت دارویی نواواکس برای آزمایش و ساخت واکسن احتمالی کرونا کمک کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1264

به "واکسن کرونا قبل از سرانجام سال آماده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونا قبل از سرانجام سال آماده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید