پرسپولیسی ها باز هم پول نگرفتند!

به گزارش مجله ابوذریون، شرایط تیم پرسپولیس و این باشگاه همچنان در حالت بحرانی است. نقل و انقتالات چند روزی است که آغاز شده اما در این باشگاه هیچ اثری از جذب بازیکن دیده نمی گردد. یکی از شروط یحیی گل محمدی که چند روز است از رفتن به تمرین امتناع می نماید همین بود که برای جابجایی موانع اقتصادی رفع گردد اما همچنان باشگاه برای حل مسائل خودش مانده و جذب بازیکن فعلا در اولویت های بعدی است.

پرسپولیسی ها باز هم پول نگرفتند!

سرمربی سرخپوشان خواهان زمین تمرین مناسب شده بود که البته در این زمینه مسئولان این باشگاه رایزنی های زیادی با شرکت ملی نفت داشته اند تا زمین تهرانسر در اختیار قرمزپوشان قرار گیرد اما ظاهرا وزارت نفت خیلی موافق این موضوع نیست. گویا مسئولان این وزارتخانه معتقدند که برای اجاره بهای این زمین باید کار کارشناسی انجام گردد و اینکه چرا کارشناسی بابت این موضوع نمی گردد مشخص نیست و همین باعث شده تا توافقات باشگاه پرسپولیس با مسئولان زمین تهرانسر در حد موارد ابتدایی باقی بماند. اگر وزارت نفت با باشگاه پرسپولیس در این زمینه همکاری کند و هر چه زودتر خواسته خود را برای اجاره بها عنوان کند تکلیف زمین تمرین این تیم مشخص می گردد.

از سوی دیگر قرار بود امروز هم بخشی دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت گردد که اگر هم آن پرداخت گردد پرداختی های این باشگاه باز به 50 درصد مطلوبی که گل محمدی مدنظرش بود نمی رسد.

این طور که از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد امروز هم تا این لحظه از پرداخت پول خبری نیست و مشخص نیست رضا درویش مدیرعامل این باشگاه قرا است چطور این مسائل را حل نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2125

به "پرسپولیسی ها باز هم پول نگرفتند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها باز هم پول نگرفتند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید