ناگلسمان: همواره هوادار نقل وانتقالات زمستانی بوده ام اما در بایرن چاه نفت نداریم

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ احتمال جذب بازیکن تازه در پنجره زمستانی جاری را رد نکرد.

ناگلسمان: همواره هوادار نقل وانتقالات زمستانی بوده ام اما در بایرن چاه نفت نداریم

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلسمان که تیمش فردا شب (شنبه) در هفته نوزدهم بوندس لیگای آلمان باید در خانه اف سی کلن به میدان برود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: کلن روی سانترها تیمی بسیار خطرناک است. آنها خوب هم دفاع می نمایند و ایده روشنی برای بازی شان دارند. کلن در حملات هم خطرناک است. جای تأسف دارد که هواداران در استادیوم حضور نخواهند داشت، اما بازی خوبی بین این دو تیم خوب خواهد شد.

وی بعلاوه در مورد آخرین شرایط بازیکنانش گفت: هیچ یک از بازیکنان ما که مصدومیت یا کرونا را پشت سر گذاشته اند، صد درصد آماده بازی نیستند. اوپامکانو، نیانزو، سانه، ریچاردز و نویر همگی به ترکیب تیم برای بازی فردا بازخواهند گشت، اما به غیر از مانوئل نویر، هیچیک آماده بازی از ابتدا نیستند. تولیسو دوباره در دسترس مان است. کومان همچنان در حال ریکاوری است، او مصدومیت عضلانی داشت و احتیاج به کامل کردن فرایند ریکاوری اش دارد.

سرمربی بایرن مونیخ توضیح داد: گورتسکا هم همچنان در شرایط بازی نیست. او مورد عمل جراحی قرار نخواهد گرفت و سعی می کنیم با دارو او را درمان کنیم. ما بعلاوه دقیقاً نمی دانیم که ورم عضله قلب آلفونسو دیویس به خاطر ویروس کرونا است یا خیر (این بازیکن کانادایی اخیر به این ویروس مبتلا شد). این احتمال وجود دارد، اما نمی توان صد درصد این مشکل را به این ویروس نسبت داد. او چند هفته ای خانه نشین خواهد بود چون بهبودی اش زمان خواهد برد.

ناگلسمان 34 ساله در مورد آینده حرفه ای مدافع آلمانی اش هم گفت: زوله پیشنهادی از یک باشگاه دریافت نموده است (گفته می گردد بارسلونا در پی جذب اوست)، اما او هنوز قراردادی امضا ننموده است. حرف دیگری برای گفتن در این زمینه ندارم و اگر پرسش دیگری دارید، باید از خود نیکلاس در این مورد بپرسید. حرفه من این است که کاری کنم که زوله برترین عملکردش را ارائه دهد.

وی بعلاوه در مورد احتمال جذب بازیکن نو در پنجره زمستانی جاری گفت: همواره به نقل وانتقالات فکر می کنم چون این بخشی از حرفه من است. من همواره هوادار نقل وانتقالات زمستانی بوده ام چون نفس تازه ای به تیم می دهد، اما بازار زمستانی نقل وانتقالات همواره پیچیده و گران است. ما مجبور به جذب بازیکن نوی نیستیم، اما با باشگاه در این خصوص در حال بحث هستیم.

سرمربی پیشین لایپزیگ ادامه داد: ما در داخل باشگاه در این خصوص بحث خواهیم کرد، اما باید یک راهکار معقول مالی نیز وجود داشته باشد چون ما در زابنر اشتراس (محل تمرین بایرن) چاه نفت نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2121

به "ناگلسمان: همواره هوادار نقل وانتقالات زمستانی بوده ام اما در بایرن چاه نفت نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: همواره هوادار نقل وانتقالات زمستانی بوده ام اما در بایرن چاه نفت نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید