پیروزی سئول و گوانگژو مقابل حریفان

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: تیم های اف.سی سئول کره جنوبی و گوانگژو چین پیروز شدند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان خود به فزونی برسند.

پیروزی سئول و گوانگژو مقابل حریفان

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز (چهارشنبه) دو دیدار برگزار گردید.

در یکی از دیدارها تیم گوانگژو چین به مصاف وسترن سیدنی استرالیا رفت و پیروز شد در آخرین دقیقه این بازی به پیروزی برسد. ابتدا وسترن در دقیقه 59 و از روی نقطه پنالتی توسط تامی یوریک به گل رسید اما در ادامه السنادرو دیامنتی در دقیقه 62 کار را برای گوانگژو به تساوی کشاند و سپس اِلکسون در دقیقه 90 دومین گل این تیم را وارد دروازه وسترن کرد تا این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود گوانگژو به انتها برسد. در بازی رفت که در استرالیا برگزار گردید تیم وسترن پیروز شده بود یک بر صفر به پیروزی برسد.

در دیگر دیدار این مرحله نیز اف.سی سئول و پوهانگ استیلرز کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در 90 دقیقه بدون گل به انتها رسید و با توجه به اینکه بازی رفت نیز با همین نتیجه به انتها رسیده بود، دو تیم در دو وقت اضافه 15 دقیقه ای به کار خود ادامه دادند که باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند. هون شین کووانگ از تیم پوهانگ استیلرز در این دیدار و در دقیقه 116 از بازی اخراج شد تا این تیم در اواخر بازی 10 نفره گردد. این بازی در نهایت با ضربات پنالتی کشیده شد که تیم سئول پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر در ضربات پنالتی به رجحان برسد.

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (سه شنبه) نیز دو دیدار دیگر این مرحله برگزار گردیده بود که السد قطر و الهلال عربستان به تساوی بدون گل رضایت دادند که البته بازی رفت را الهلال یک بر صفر پیروز شده بود. الاتحاد عربستان نیز در خانه با نتیجه 3 بر یک مغلوب العین اماراتی شد که در بازی رفت هم 2 بر صفر مقابل این تیم شکست خورده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 336

به "پیروزی سئول و گوانگژو مقابل حریفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سئول و گوانگژو مقابل حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید