پیروزی نادال و ویلیامز در روز نخست تنیس اپن آمریکا

به گزارش مجله ابوذریون، با آغاز مسابقات تنیس اپن آمریکا بامداد امروز (سه شنبه) رافائل نادال و سرنا ویلیامز حریفان خود را در دور اول شکست دادند و به دور دوم صعود کردند.

پیروزی نادال و ویلیامز در روز نخست تنیس اپن آمریکا

به گزارش خبرنگاران، در حالی که دور اول بازی های اپن آمریکا از روز گذشته (دوشنبه) شروع گردیده است، بامداد امروز در مهم ترین مسابقات رافائل نادال، تنیسور شماره یک دنیا، داوید فرر اسپانیایی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. این بازی با کناره گیری فرر تنها در دو ست برگزار گردید و ست دوم ناتمام باقی ماند. به این ترتیب نادال به دور دوم صعود کرد.

در دیگر بازی های مهم دور اول مردان بامداد امروز خوان دل پوتروی آرژانتینی و دومینیک تیم از اتریش حریفان خود را شکست دادند و راهی دور دوم این مسابقات شدند.

عصر دیروز نیز استن واورینکا و اندی ماری با شکست دادن حریفان خود به دور دوم صعود کردند.

در مسابقات زنان بامداد امروز سرنا ویلیامز حریف لهستانی خود ماگدالینت از لهستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا به دور دوم صعود کند. عصر دیروز در یکی از مهم ترین مسابقات سیمونا هالپ، تنیسور شماره یک دنیا مقابل کانه پی از استونی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد و از ادامه مسابقات باز ماند.

امشب در ادامه بازی های دور اول اپن آمریکا، الکساندر زورف و نواک جوکوویچ به مصاف حریفان خود در دور اول می روند. راجر فدرر نیز بامداد فردا در اولین مسابقه خود با کی نیشیکوری ژاپنی روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 24

به "پیروزی نادال و ویلیامز در روز نخست تنیس اپن آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نادال و ویلیامز در روز نخست تنیس اپن آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید