پیونگ یانگ صبوری اش را از دست داد

به گزارش مجله ابوذریون، فارس نوشت: یکی از مقامات وزارت خارجه کره شمالی هشدار داد با توجه به عدم انعطاف پذیری آمریکا در قبال این کشور، فرصت گفت وگو میان واشنگتن و پیونگ یانگ در حال از دست رفتن است.

پیونگ یانگ صبوری اش را از دست داد

جو چول سو رئیس دپارتمان آمریکای شمالی در وزارت امور خارجه کره شمالی ضمن تأکید بر اولتیماتوم این کشور به واشنگتن برای برداشتن گام هایی تا سرانجام امسال میلادی گفت که باب فرصت برای حصول پیشرفت در گفت وگو با آمریکا در حال بسته شدن است.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، این دیپلمات کره شمالی در مورد اقدامات خصمانه واشنگتن در قبال پیونگ یانگ گفت: ما زمان بسیار زیادی به آمریکا داده ایم و تا سرانجام امسال، منتظر پاسخ و نتیجه می مانیم....اما باید بگویم که باب فرصت هر روز در حال بسته شدن است.

جو در کنفرانس عدم اشاعه مسکو در مورد شرایط گفت وگو با آمریکا گفت در صورتیکه چشم انداز پیشرفت در گفت وگوها وجود داشته باشد، کره شمالی آماده مذاکره با آمریکا است.

وی در این خصوص شرح داد: اگر عنصر سازنده ای وجود داشته باشد و سیگنال های سازنده ای وجود داشته باشد، ما همواره در هرلحظه آماده گفت وگو هستیم اما اگر هدف از نشست فقط حرف زدن باشد، اگر ما نتوانیم انتظار نتایج ملموسی داشته باشیم، پس در این صورت علاقه ای به حرف زدن (با آمریکا) نداریم.

بر اساس این گزارش، جو همچنین تحریم ها علیه کره شمالی را یک توهین غیرقابل قبول توصیف کرد که باید لغو گردد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 656

به "پیونگ یانگ صبوری اش را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیونگ یانگ صبوری اش را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید