تور چین ارزان: چین برای حفاظت از داده های شهروندانش چهار پایگاه داده بزرگ می سازد

به گزارش مجله ابوذریون، دولت چین ساخت چهار پایگاه داده بزرگ را در چهار استان تصویب نموده تا بتواند با دقت بیشتری از داده های خصوصی شهروندان خود حفاظت نموده و مانع از خروج آنها از چین گردد.

تور چین ارزان: چین برای حفاظت از داده های شهروندانش چهار پایگاه داده بزرگ می سازد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

دولت چین ساخت چهار پایگاه داده بزرگ را در چهار استان تصویب نموده تا بتواند با دقت بیشتری از داده های خصوصی شهروندان خود حفاظت نموده و مانع از خروج آنها از چین گردد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، بر اساس بیانیه ای که کمیسیون اصلاحات و توسعه ملی کشور چین صادر نموده قرار است این کشور برای ساماندهی پایگاه های داده خود چهار پایگاه داده تازه و مجهز تاسیس کند.

پایگاه های مذکور در منطقه شمالی مغولستان داخلی، شمال غرب منطقه نینگشیا، استان گانسو و جنوب غربی استان گوئیژوواقع خواهند بود.

چین در خصوص ویژگی های فنی این پایگاه های داده هیچ توضیحی ارائه ننموده است. این کشور علاوه بر راه اندازی پایگاه های داده مختلف، شرکت های فناوری بزرگ خارجی و به خصوص آمریکای را وادار به ذخیره سازی داده های مشتریان خود در داخل خاک چین نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2108

به "تور چین ارزان: چین برای حفاظت از داده های شهروندانش چهار پایگاه داده بزرگ می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چین برای حفاظت از داده های شهروندانش چهار پایگاه داده بزرگ می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید