تور چین ارزان: چین: کوشش برای سرکوب کشورهای در حال توسعه محکوم به شکست است

به گزارش مجله ابوذریون، وزیر امور خارجه چین گفت هر گونه کوشش برای سرکوب کشورهای در حال توسعه با هر روشی، محکوم به شکست است.

تور چین ارزان: چین: کوشش برای سرکوب کشورهای در حال توسعه محکوم به شکست است

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وانگ یی وزیر امور خارجه چین روز یکشنبه با همتای خود در کشور آفریقایی نیجر به صورت تلفنی گفت وگو کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه سی جی تی اِن، وزیر امور خارجه چین در این تماس تلفنی تأکید کرد، هرگونه کوشش برای سرکوب کشورهای در حال توسعه با هر روشی، محکوم به شکست است.

وانگ یی اضافه نمود، هر کشوری این حق را دارد که برای توسعه خود کوشش کند و احیای جامع کشورهای در حال توسعه، یکی از نشانه های مهم پیشرفت جامعه بشری است.

او با اشاره به اینکه توسعه یافتگی شاه کلید رسیدگی به تمام مسائل یک کشور است گفت، چین مشتاق است تجربیات خود در زمینه کشورداری را با نیجر و دیگر کشورهای در حال توسعه به اشتراک بگذارد.

در ادامه، وزیر امور خارجه نیجر هم ضمن قدردانی از کوشش چین در راستای پیشرفت جامعه بشری گفت، کشورش مشتاق است روابط با چین را در زمینه های مختلف توسعه دهد تا به مثالی از دوستی چین و کشورهای آفریقایی تبدیل گردد.

دولت چین برخلاف آمریکا و متحدانش بر لزوم چندجانبه گرایی در دنیا معتقد بوده و کوشش واشنگتن برای ایجاد دنیای تک قطبی و زورگویی به کشورهای مستقل را محکوم نموده است.

شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه در جریان سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: چین به هیچ کشوری حمله ننموده و نخواهد کرد، زورگویی نمی کند و در پی هژمونی نیست.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1958

به "تور چین ارزان: چین: کوشش برای سرکوب کشورهای در حال توسعه محکوم به شکست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چین: کوشش برای سرکوب کشورهای در حال توسعه محکوم به شکست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید