گل محمدی: همه دیدند، حق مان باخت نبود

به گزارش مجله ابوذریون، دنبال اینکه تیم را قهرمان کنیم یا اینکه بگوییم تیم برای قهرمانی بسته شده، نیستیم، چون اصلاً امکانات تیم قهرمان را نداریم، ما فقط دنبال این هستیم که بازی های خوبی ارائه بدهیم.

گل محمدی: همه دیدند، حق مان باخت نبود

گل محمدی:حق پدیده باخت نبود

پدیده بازی زیبایی انجام داد اما در نهایت این سپاهان بود که 3 امتیاز حساس نقش دنیا را به دست اورد. یحیی گل محمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار زیبایی را مشاهده کردیم و این مسابقه شرایط و سطح فوق العاده ای داشت. به امیر قلعه نویی و تیم خوبش تبریک می گویم. در هر صورت ما بازی را واگذار کردیم اما فکر می کنم آن هایی که بازی را دیدند اذعان داشتند که حق ما باخت نبود. از نوع بازی که ارائه دادیم خوشحالم، چون توانستیم سپاهان را در زمین خودش اسیر کنیم.

گل محمدی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: مقابل تیمی بازی داشتیم که از فرصت ها خوب استفاده می نماید و دو سه مورد فرصت هم دادیم که یکی از آن ها تبدیل به گل شد. ارزش بازی ما کمتر از برد نبود. بازیکنان ما کوشش کردند و در حد تیم قهرمان خودشان را نشان دادند. متأسفانه در فوتبال به بازی هایی برخورد می کنید که از حریف بهترید اما پیروز نمی شوید. از نمایشی که داشتیم ناراحت نیستیم و از طرفداران مان هم تشکر می کنم که از مشهد به اصفهان آمدند. دوست داشتیم با امتیاز به مشهد برگردیم که این اتفاق رخ نداد و شرمسار شدیم. به بازیکنان خودم و به فوتبال مشهد تبریک می گویم، چرا که تیم خوبی داریم.

سرمربی پدیده مشهد در خصوص اهداف تیمش و اینکه آیا شانس قهرمانی دارند یا نه، گفت: دنبال اینکه تیم را قهرمان کنیم یا اینکه بگوییم تیم برای قهرمانی بسته شده، نیستیم، چون اصلاً امکانات تیم قهرمان را نداریم، حتی در زمان تمرینات برای توپ جور کردن هم مانده ایم. ما دنبال این هستیم که بازی های خوبی ارائه بدهیم و دنبال این نیستیم که مدعی باشیم. دنبال فوتبال خوب هستیم و اینکه به لحاظ فوتبالی پیشرفت داشته باشیم. بازیکنان هم بسیار خوب عکس العمل نشان دادند و مسیری که خودشان به وجود آوردند را به خوبی طی می نمایند. بار روانی روی دوش ما نیست که قهرمان شویم، همین که خودمان را تا این هفته جزو مدعیان قهرمانی قرار دادیم و از نظر امتیازی در صدر جدول با سپاهان برابر هستیم برای مان کافی است. البته بازی های زیادی هم از لیگ باقی مانده است، در مشهد با سپاهان بازی رو در رو داریم اما از حالا نمی خواهیم فشار روانی روی بازیکنان مان باشد که تیم می تواند قهرمان باشد.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 108

به "گل محمدی: همه دیدند، حق مان باخت نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: همه دیدند، حق مان باخت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید