192 واحد مسکونی به هنرمندان شبکه تبرستان واگذار شد

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: مدیر امور رفاهی و اجتماعی صدا و سیمای مرکز مازندران از واگذاری 192 واحد مسکونی به هنرمندان و کارکنان شبکه تبرستان اطلاع داد.

192 واحد مسکونی به هنرمندان شبکه تبرستان واگذار شد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

محمد حسین نوع پرور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در ساری، اظهار کرد: تعداد 192 واحد در این شهرک در شهرستان فریدونکنار پس از انجام مراسم قرعه کشی به آنان تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: این شهرک در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع در 4 بلوک 48 واحدی با همت تعاونی چند منظوره شبکه تبرستان در شهرستان فریدونکنار احداث شد.

نوع پرور گفت: با حمایت مدیرکل و معاون اداری اقتصادی شبکه تبرستان و نظارت کامل مدیریت امور اجتماعی و رفاهی و تعاونی چند منظوره و مسکن صدا و سیمای مازندران در سال های اخیر، 800 واحد در شهرهای فریدونکنار و ساری احداث که فاز نخست آن به تعداد 200 واحد در سال 91 و در فاز دوم، دومین شهرک جام جم 2 به تعداد 192 واحد در سال 93 تحویل صاحبان آن داده شد.

مدیر امور اجتماعی و رفاهی صدا وسیمای مازندران، از ساخت 400 واحدی شهرک در سواحل فرح آباد ساری به عنوان سومین شهرک اطلاع داد و گفت: این شهرک به تعداد 400 واحد در سواحل فرح آباد ساری، آخرین مراحل ساخت آن در حال اجرا بوده که پس از اتمام کار به زودی به مالکان آن تحویل داده می گردد.

وی بیان نمود: مدیریت امور اجتماعی و رفاهی شبکه تبرستان به دلیل اهتمام در این حوزه برای کارکنان صدا وسیما و سایر امور، از جمله مدیریت های پیروز در بین مراکز صدا و سیما استان ها است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1009

به "192 واحد مسکونی به هنرمندان شبکه تبرستان واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "192 واحد مسکونی به هنرمندان شبکه تبرستان واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید