افزایش آلودگی هوا در شهرهای عظیم ، آسمان تهران 13 آبان صاف تا کمی ابری

به گزارش مجله ابوذریون، کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در اغلب نقاط کشور جوی پایدار داریم که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی خواهد بود.

افزایش آلودگی هوا در شهرهای عظیم ، آسمان تهران 13 آبان صاف تا کمی ابری

به گزارش خبرنگاران، فریبا گودرزی در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط جوی کشور اعلام کرد: در پنج روز آینده در اغلب نقاط کشور جوی پایدار داریم که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی خواهد بود؛ البته این شرایط در شمال غرب و سواحل غربی خزر حاکم نخواهد بود.

وی افزود: بعدازظهر امروز و همچنین فردا با گذر متناوب امواج کم دامنه تراز میانی جو همراه با ریزش هوای سرد از شمال غرب کشور در بعضی نقاط استان های اردبیل، کردستان، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کرمانشاه، بارش پراکنده و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می گردد.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بارش پراکنده در شمال غرب کشور به تناوب تا سرانجام هفته ادامه خواهد داشت.

وی در تشریح شرایط جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز سه شنبه 13 آبان کمی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می گردد، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 24 و 14 درجه خواهد بود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه نمود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 34 درجه بالای صفر و با آسمانی صاف، گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر و آسمانی صاف، سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1440

به "افزایش آلودگی هوا در شهرهای عظیم ، آسمان تهران 13 آبان صاف تا کمی ابری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آلودگی هوا در شهرهای عظیم ، آسمان تهران 13 آبان صاف تا کمی ابری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید