اقلیمی: نتایج قایقرانان در مسابقات انتخابی المپیک خوب بود، در تایلند فقط 5 جلسه تمرین داشتیم

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی تیم ملی آب های آرام تأکید کرد، علی آقامیرزایی با پشت سر گذاشتن رقبای قدرتمند پیروز به کسب سهمیه المپیک شده است.

اقلیمی: نتایج قایقرانان در مسابقات انتخابی المپیک خوب بود، در تایلند فقط 5 جلسه تمرین داشتیم

ایرج اقلیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره کسب سهمیه المپیک در رشته آب های آرام گفت: ما دوم اردیبهشت ماه به تایلند رسیدیم و از همان فرودگاه به هتل نامه زدند و 10 روز تیم ما قرنطینه شد. در این زمان ما فقط توانستیم تمرینات را در اتاق ها انجام دهیم، اما بعد از آن متوجه شدیم که برخی از تیم ها تنها پنج شش روز قرنطینه بودند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما در این مورد از مسئولان برگزاری مسابقات سؤال کردیم و گفتند به دلیل شرایط کرونایی ورزشکاران هر کشوری که واکسینه شدند شرایط قرنطینه متفاوتی دارند. به هر حال ما در مدت 14 روز فقط توانستیم پنج روز (پنج جلسه) تمرین کنیم.

سرمربی تیم آب های آرام کشورمان یادآور شد: مسابقات قرار بود سه روز برگزار گردد، اما برنامه را در دو روز بستند. در کل بچه ها در مسابقات انتخابی المپیک نتایج خوبی به دست آوردند. حتی تیم هایی مثل ژاپن و ازبکستان نتوانستند در این مسابقات سهمیه بگیرند.

اقلیمی با اشاره به کسب یک سهمیه توسط علی آقامیرزایی گفت: وی صبح دیروز در مسابقات مقدماتی شرکت کرد و عصر در فینال پارو زد که توانست با پشت سر گذاشتن رقبایی از ازبکستان، قزاقستان، ژاپن و کره جنوبی اول گردد و سهمیه بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1823

به "اقلیمی: نتایج قایقرانان در مسابقات انتخابی المپیک خوب بود، در تایلند فقط 5 جلسه تمرین داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلیمی: نتایج قایقرانان در مسابقات انتخابی المپیک خوب بود، در تایلند فقط 5 جلسه تمرین داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید